نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Dead By Daylight به‌زودی برای موبایل عرضه خواهد شد

بازی چندنفره Dead By Daylight راه خود را به پلتفرم موبایل باز خواهد کرد.

بازی چندنفره Dead by Daylight از زمان انتشار تاکنون با استقبال بسیار خوب طرفداران روبرو شده است. این بازی با ارائه محتواهای اورجینال در کنار کراس‌اورهایی با بهترین و بزرگترین نام‌های ژانر وحشت مانند Scream، Nightmare on Elm Street، هالووین و بسیاری از فیلم‌های مشهور دیگر توانسته است تا مخاطبان خود را تا حد زیادی راضی و سرگرم نگه دارد. این بازی که تاکنون روی پلتفرم‌های متعددی عرضه شده است، طبق آخرین اخبار بازی موبایل، به زودی راه خود را به دستگاه‌های موبایل نیز باز خواهد کرد.

این خبر به صورت رسمی توسط سازندگان این بازی یعنی استودیو Behaviour Interactive و شرکت NetEase منتشر شده است. به گفته‌ی این دو شرکت، بازی Dead by Daylight در تاریخ ۱۶ آوریل ( ۲۸ فروردین) روی پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد. شما می‌توانید از طریق این لینک پیش‌ثبت‌نام خود را برای تجربه‌ی بازی انجام دهید. 

بازی Dead by Daylight هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس است. این بازی در تاریخ ۲۸ فروردین برای آیفون و اندروید نیز منتشر خواهد شد. 

نظر شما راجع به انتشار بازی Dead by Daylight برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS چیست؟ آيا برای تجربه این بازی روی موبایل هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده