// شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴

چپتر Cursed Legacy بازی Dead by Daylight یک قاتل جدید را به آن اضافه می‌کند

به‌تازگی مشخص شده است که در جریان چپتر Cursed Legacy بازی Dead by Daylight یک قاتل جدید به نام Oni به بازی اضافه می‌شود که یک سامورایی است.

Dead by Daylight یک بازی ترسناک چندنفره است که یک بازیکن را در نقش قاتل و چهار بازیکن دیگر را در نقش بازمانده‌هایی قرار می‌دهد که باید از دست این قاتل بی‌رحم فرار کنند. فضا و اتمسفر ترسناک بازی به‌گونه‌ای است که بازیکن را یاد رمان‌ها و آثار سینمایی ترسناک و مرموز می‌اندازد. بااین‌حال Dead by Daylight دارای قاتل‌ها و بازمانده‌های مخصوص‌به خود است و تیم سازنده سعی دارد به‌واسطه بسته الحاقی‌های مختلفی، بازی خود را تازه و نو نگه دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Cursed Legacy نام جدیدترین بسته الحاقی یا همان چپتر داستانی Dead by Daylight است که به بسته الحاقی Shattered Bloodlines مربوط می‌شود. در جریان این بسته الحاقی، یک قاتل جدید به نام Oni به بازی اضافه خواهد شد. اونی یک سامورایی حرفه‌ای است که در گذشته، در گروه The Spirit مشغول به فعالیت بوده است. همچنین یک بازمانده جدید هم به Dead by Daylight اضافه می‌شود که کیمورا یوی نام دارد.

کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ می‌توانند با تهیه Dead by Daylight تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده