نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بخش چندنفره بازی Mario Kart Tour به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد

پس از گذشت پنج ماه از زمان انتشار بازی موبایل Mario Kart Tour، نینتندو بالاخره به‌صورت رسمی اعلام کرد که تا چند روز آینده بخش کامل چندنفره به بازی اضافه می‌شود.

مدتی است که نینتندو وارد دنیای بازی‌های موبایل شده است و آثار مهم و پرطرفدار خود را برای این پلتفرم محبوب عرضه می‌کند. این غول ژاپنی پس از اینکه در سال ۲۰۱۶ ماریو و جهان آن را با انتشار بازی Super Mario Run وارد سیستم‌عامل اندروید و آیفون کرد و طبق پیش‌بینی‌ها نیز توانست موفقیت و محبوبیت زیادی را کسب کند، سیاست و توجه ویژه‌تری به این پلتفرم همراه پیدا کرد. یک سال پس از ماریو، نوبت به یکی دیگر از مجموعه‌های محبوب طرفداران نینتندو رسید. بازی Animal Crossing: Pocket Camp یک بازی رایگان شبیه‌ساز کشاورزی و زندگی روستایی است و کاربران زیادی نیز در سرتاسر جهان دارد.

بالاخره در اواسط سال ۲۰۱۹ و پس از انتظار حدود یک ساله از زمان معرفی، نینتندو بازی اندروید و آیفون Mario Kart Tour را روانه بازار کرد. اثری که به‌واسطه محبوبیت بالای مجموعه Mario Kart و البته بهره‌گیری از تمام عناصر جذاب این سری، توانست سروصدای زیادی در دنیای موبایل ایجاد کند و در اولین ماه خود حدود ۳۷ میلیون دلار فروش کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش در پی انتشار تصویری از عملکرد بازی‌های نینتندو در زمان عرضه روی پلتفرم موبایل، مشخص شد که ماریو کارت تور توانسته در هفته اول عرضه خود توسط ۹۰ میلیون کاربر دانلود شود؛ازاین‌رو این بازی به پرمخاطب‌ترین بازی نینتندو روی پلتفرم موبایل در زمان عرضه نیز تبدیل شده است.

بازی Mario Kart Tour

حال اما در جدیدترین اخبار بازی موبایل، پس از اینکه مدتی پیش نینتندو اعلام کرده بود که بخش چندنفره به بازی Mario Kart Tour اضافه خواهد شد، بالاخره روز گذشته به‌صورت رسمی مشخص شد که این بخش جذاب قرار است در تاریخ ۱۸ اسفند (هشت مارچ) در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. با اضافه شدن این قابلیت، علاوه‌ بر اینکه شما می‌توانید با دوستان خود بازی را تجربه کنید، همچنین به‌صورت تصادفی در دو حالت استاندارد (افرادی هم‌رده‌ی خود) و همچنین حالت گلد (بهترین بازیکنان) به رقابت می‌پردازید.

بازی Mario Kart Tour

اگر شما هم بازی Mario Kart Tour را تجربه کرده‌اید، لطفا خاطرات خود از این بازی را با ما به اشتراک بگذارید و به نظر شما بخش چند نفره تا چه حد می‌تواند جذابیت بازی را افزایش دهد؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده