نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بازی موبایل «کاملا جدید» مارول در نمایشگاه PAX East 2020 رونمایی می‌شود

شرکت نتماربل (Netmarble Games) اعلام کرد که در نمایشگاه PAX East 2020 از بازی موبایل جدیدش که با همکاری مارول (Marvel) ساخته می‌شود، رونمایی می‌کند.

شرکت کره‌ای نترامبل اعلام کرد که در نمایشگاه PAX East 2020 به همراه شرکت مارول میزبان یک پنل با عنوان Marvel Mystery Panel خواهد بود و در آن از بازی موبایل جدیدش رونمایی خواهد کرد. این شرکت که در سال ۲۰۱۵ بازی موبایل Marvel: Future Fight را منتشر کرده است، درباره بازی آینده‌اش گفت:

 طی پنج سال بیش از ۱۲۰ میلیون بازیکن از سراسر دنیا در بازی Marvel: Future Fight به مبارزه پرداختند تا از آغاز یک دوره خطرناک جلوگیری کند. حالا یک بار دیگر دو شرکت مارول و نترامبل با هم متحد شده‌اند تا یک بازی کاملاً جدید را ارائه کنند. شما هم به بازیسازهای مارول گیمز و نترامبل بپیوندید تا گفتگوی آن‌ها را درباره این بازی جدید که به‌زودی بازیکن‌های زیادی از سراسر جهان جذب خواهد کرد، شاهد باشید.

Marvel Future Fight / بازی موبایل مارول

تاریخ برگزاری این پنل، روز یکشنبه ۱ مارس ۲۰۲۰ (۱۱ اسفند) اعلام شده است. مجری پنل رایان پنگوس، معاون و تهیه‌کننده شرکت Marvel New Media خواهد بود و اعضای مارول و نترامبل مانند بیل رزمن (معاون و مدیر خلاق مارول گیمز)، دنی کو (کارگردان و مدیر تولید در مارول گیمز)، مارک سامراک (نویسنده مارول کامیکس) و سایمون سیم (رئیس شعبه امریکایی نترامبل) در این رویداد حضور خواهند داشت.

پیش‌بینی می‌شود که این بازی جدید دنباله Marvel: Future Fight یا جانشین معنوی این بازی باشد، اما بازیکنان ترجیح می‌دهند که با یک بازی کاملاً جدید مواجه شوند.

بازی Marvel: Future Fight که در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شد یک اکشن نقش‌آفرینی بود که بازیکنان در آن می‌توانستند از بین ۲۰۰ ابر قهرمان دنیای مارول، یک تیم سه نفره را انتخاب کنند و به بازی بپردازند. البته فقط کنترل یکی از این شخصیت‌ها به عهده بازیکن بود. این بازی از ویژگی‌هایی چون امکان ارتقاء شخصیت‌ها، حالت‌های مختلف در بخش چندنفره و همچنین امکان بازی به‌صورت Co-Op بهره می‌بُرد. تعداد بازیکن‌های این بازی تا سال ۲۰۱۸ به بیش از ۷۰ میلیون نفر رسید که برای یک بازی موبایلی آمار بسیار خوبی است.

نمایشگاه PAX East 2020 روز پنجشنبه ۲۷ فوریه (۸ اسفند ۹۸) در شهر بوستون آغاز شد و روز یکشنبه ۱ مارس (۱۱ اسفند ۹۸) نیز به پایان خواهد رسید. عدم حضور شرکت سونی، قبل از شروع این نمایشگاه خبرساز شده بود. سونی اعلام کرد که به‌ خاطر شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت کارمندانش از شرکت در این نمایشگاه انصراف می‌دهد. تا پیش از این قرار بود که یک دموی قابل بازی از The Last of Us 2 در این رویداد ارائه شود. پس از سونی، شرکت‌های کپکام و اسکوئر انیکس هم اعلام کردند که به‌خاطر انتشار ویروس کرونا در PAX East 2020 شرکت نمی‌کنند.

با وجود کناره‌گیری شرکت‌های بزرگ از این مراسم، در PAX East 2020 شاهد رویدادهای مهمی بودیم. استودیوی پلاتینیوم گیمز از بازی جدیدش با نام Project GG رونمایی کرد. ضمن اینکه یکی از مهم‌ترین بازی‌های مراسم امسال Baldur's Gate 3 بود که هم گیم‌پلی آن به نمایش گذاشته شد و هم شاهد انتشار یک تریلر سینمایی جدید از این بازی بودیم.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده