نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

استودیوی THQ Nordic برنامه‌های خود برای مراسم PAX East 2020 را اعلام کرد

با شروع رسمی رویداد PAX East 2020 از امروز، THQ Nordic طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این استودیو قرار است در کنار آثار منتشر شده، بازی‌های آینده خود را نیز در این مراسم به‌نمایش بگذارد.

در طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر و شیوع ویروس کرونا، علاوه‌بر اینکه زندگی عادی مردم در ترس و بحران شدیدی فرو رفته است، صنعت بازی‌های ویدیویی نیز با مسائل و اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای روبه‌رو شده است. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، رویداد PAX East 2020 به‌عنوان یکی از مهمترین مراسم‌های مرتبط با بازی، از امروز در شهر بوستون امریکا به مدت چهار روز شروع می‌شود؛ مراسمی که تحت تاثیر این ویروس همه‌گیر قرار گرفته و باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها یکی‌یکی از حضور در این مراسم انصراف دهند تا PAX East امسال در هیاهو و سکوت خبری کمتری برگزار شود. کپکام (Capcom) و اسکوئر انیکس (Square Enix) به‌دنبال عدم حضور سونی در این رویداد، به‌صورت جداگانه اعلام کردند که در PAX East 2020 شرکت نخواهند کرد. با تمام این اوصاف هنوز تعدادی از استودیوهای بازی‌سازی قرار است طبق روال گذشته در مراسم امسال حاضر شده و میزبان علاقه‌مندان باشند؛ یکی از این استودیوها، THQ Nordic است که حتی روز گذشته برنامه‌های خود در این چهار روز را اعلام کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی اتریشی THQ Nordic طی بیانیه‌ای اعلام کرد که علاقه‌مندان در مراسم PAX East 2020 شاهد ترکیبی از بازی‌های منتشر شده و همچنین پروژه‌های آینده این استودیو هستند. از بین آثار عرضه شده، بازی Darksiders Genesis و پروژه‌های در دست ساخت از جمله بازی Desperados 3، بازی SpongeBob SquarePants Bottom و همچنین نسخه بازسازی شده Destroy All Humans حضور دارند. نکته جالب این است که هنوز تاریخ رسمی دقیق و اطلاعات زیادی از این سه بازی اعلام نشده است.

آیا عدم حضور استودیوهای بزرگی چون سونی و کپکام در مراسم PAX East 2020، تاثیری در استقبال مردم از رویداد امسال خواهد گذاشت؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده