نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

پلاتینیوم گیمز خبر از یک رونمایی از طریق سایت Platinum 4 را اعلام کرد

استودیوی پلاتینوم گیمز با به‌روزرسانی سایت Platinum 4 خبر از یک رونمایی ویژه در فردا را به طرفداران خود داد. 

استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) از زمان تأسیس، نام خود را به‌عنوان یکی از استودیو‌های پرکار صنعت بازی‌های ویدیویی ثبت کرده است. این استودیو اثبات کرده است که توانایی ساخت بازی‌هایی با کیفیت بسیار بالا را در زمانی کوتاه دارد. حال چند وقتی است که پلاتینیوم گیمز راهی سخت را پیش گرفته است و قصد دارد تا برخی از آثار خود را به‌تنهایی منتشر کند و از ناشران بزرگ در این زمینه مستقل شود. چندی پیش این استودیو سایتی را برای معرفی پروژه‌ای به نام Platinum 4 راه اندازی کرد و از آن روز خبری دیگر از این پروژه نشد. حال طبق آخرین اخبار بازی، پلاتینیوم گیمز با به‌روزرسانی این سایت قول انتشار اطلاعاتی جدید را از این پروژه در فردا داد. 

پیش از این اعلام شده بود که رونمایی بسیار بزرگی از این استودیو در شماره‌ی بعدی مجله‌ی‌ ژاپنی فامیتسو منتشر خواهد شد. حال از آن‌جایی که سایت Platinum 4 تاریخ فردا را به‌عنوان زمان انتشار یک رونمایی جدید اعلام کرده است، معلوم نیست که این رونمایی مربوط‌ به همان اطلاعاتی است که قرار است که در مجله‌ی فامیتسو منتشر شود یا خیر. همچنین چندی پیش اعلام شد که پلاتینیوم گیمز 4 پروژه‌ی مختلف را در دست توسعه دارد. یکی از این پروژه‌ها درواقع پورت بازی The Wonderful 101 برای نینتندو سوییچ است که کمپین کیک استارتر آن توانست با موفقیت سرمایه مورد نیاز بازی را تأمین کند، اما از ۳ پروژه‌ی دیگر هیچ خبری منتشر نشده است. خوشبختانه به نظر می‌رسد که فردا حداقل از یکی دیگر از پروژه‌های این استودیوی محبوب رونمایی خواهد شد تا طرفداران آن بتوانند از برنامه‌های سازندگان بیشتر مطلع شوند. 

نظر شما راجع به معرفی احتمالی پروژه‌ی Platinum 4 چیست؟ بیشتر علاقه دارید تا بازی جدید پلاتینیوم گیمز در چه سبکی و چه حال و هوایی باشد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده