نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰

پلاتینوم گیمز سایتی به‌نام Platinum 4 را برای معرفی پروژه‌ مرموزی راه‌‌اندازی کرد

استودیو پلاتینیوم گیمز به‌زودی از پروژه‌ی جدید خود به نام Platinum 4 رونمایی خواهد کرد.

استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) روزهای شلوغی را سپری می‌کند. از طرفی آن‌ها مشغول ساخت بازی Babylon's Fall برای انتشار روی پلی استیشن 4 و پی سی هستند و از طرفی دیگر بازی Boyonetta 3 نیز به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ در دست توسعه قرار دارد. حال طبق آخرین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که فعالیت فعلی این استودیو به دو بازی مذکور ختم نشده و‌ آن‌ها روی پروژه‌ای به‌نام Platinum 4 (که احتمالا نام رمز پروژه باشد) کار می‌کنند. این استودیو به‌تازگی سایتی را با همین نام را‌ه‌اندازی کرده است و احتمال می‌رود که به‌زودی شاهد معرفی کامل این پروژه خواهیم بود. 

از سایت نام برده شده چندان اطلاعات زیادی را نمی‌توان به‌دست آورد؛ چرا که در این سایت تنها لوگوی استودیو و یک عدد 4 بزرگ خودنمایی می‌کند. شایعات پیشین حاکی از آن هستند که به احتمال زیاد پلاتینیوم گیمز روی پورت بازی The Wonderful 101 برای کنسول سوییچ نیز فعالیت می‌کند؛ حال معلوم نیست که این سایت با این موضوع در ارتباط باشد یا خیر. احتمال این‌که پلاتینیوم در حال کار روی پروژه‌ای کاملا جدید باشد نیز وجود دارد و این موضوع نیز چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. 

همچنین ممکن است که این معرفی مربوط به یکی از بازی‌های در حال ساخت این استودیو باشد؛ مانند معرفی یک تریلر یا انتشار اطلاعاتی جدید. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که استودیو پلاتینیوم گیمز چه برنامه‌هایی را در سر می‌پروراند. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که اطلاعات بیشتری از بازی Babylon's Fall در تابستان پیش رو منتشر شود و همچنین با این‌که همچنان خبری از تریلر گیم‌پلی بازی ‌Boyonetta 3 نشده است، اما سازندگان اعلام کرده‌اند که مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی به‌خوبی پیش می‌رود و جایی واسه نگرانی طرفداران وجود ندارد. 

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را راجع به این سایت مرموز با ما در میان بگذارید و از انتظارات خود از معرفی این پروژه به ما بگویید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده