// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

کمپین کیک استارتر Wonderful 101: Remastered در کمتر از چهار ساعت به هدف خود رسید

بازی Wonderful 101: Remastered در کمتر از چهار ساعت به هدف تعیین شده در کیک استارتر دست یافت و به‌زودی شاهد عرضه بازی خواهیم بود.

بازی The Wonderful 101 در سال ۲۰۱۳ برای نینتندو Wii U عرضه شد و توانست نظرات مثبت کاربران و منتقدان را جلب کند. با عرضه نینتندو سوییچ، کاربران بسیاری از پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، سازنده The Wonderful 101، تقاضا کردند که این بازی را برای نینتندو سوییچ هم عرضه کند. همچنین هیدکی کامیا، کارگردان The Wonderful 101، بارها علاقه خود برای ریمستر کردن این بازی جذاب را نشان داده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش پلاتینیوم گیمز با انتشار یک تریلر جذاب اعلام کرد که Wonderful 101: Remastered راهی کیک استارتر شده است تا هزینه‌های عرضه خود را کسب کند. پلاتینیوم گیمز، یک استودیو سازنده بازی است و تابه‌حال کار نشر بازی‌های خود را انجام نداده‌اند. ازاین‌رو انجام این کار نیازمند هزینه‌های بسیاری است که ازطریق این کمپین کیک استارتر،‌ قصد داشتند هزینه‌های ریمستر و عرضه کردن این بازی مورد انتظار را به‌دست بیاورند. 

حال مشخص شده است که کمتر از چهار ساعت از شروع کمپین Wonderful 101: Remastered در کیک استارتر، این بازی توانسته است به هدف مالی خود برسد. این گفته بدین معنی است که کاربران باید منتظر عرضه Wonderful 101: Remastered روی کامپیوتر (ازطریق استیم)، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ باشند. کامیا در گفت‌وگوی خود با یوروگیمر اعلام کرده بود که قصد دارند در نسخه ریمستر، تغییراتی را روی رابط کاربری و ظاهر بازی اعمال کنند و از نظر محتویات اصلی و داستانی، تغییراتی را اعمال نخواهند کرد. وی دراین‌باره گفته بود:

از نظر محتویات، The Wonderful 101 یکی از بازی‌های بزرگ ما است و از این بابت خوشحال هستیم. ما قصد نداریم محتویات جدیدی را به بازی اضافه کنیم، بلکه می‌خواهیم کاربر پسندتر کنیم. من فهرستی را از تغییرات مدنظرم آماده کرده‌ام که در نسخه اصلی آنطور که باید و شاید من را راضی نمی‌کردند. اینکه می‌توانیم نسخه ریمستر را بسازیم، به ما اجازه می‌دهد تا این تغییرات و بهبودها را روی بازی اصلی اعمال کنیم.

همچنین کامیا در مصاحبه خود با پالیگان به بعضی از این تغییرات اشاره کرده است. برای مثال، او قصد دارد چالش‌های بازی در درجه سختی Easy را نسبت‌به گذشته کاهش دهد و ثبات درجه سختی در طول بازی را هم بهبود بخشد. همچنین گزینه‌‌ها و تنظیمات بیشتری را برای شخصی‌سازی صفحه‌نمایش و موارد دیگر برای کاربران قرار دهد. هدف اولیه کمپین کیک استراتر بازی Wonderful 101: Remastered مبلغ ۵۰۰ هزار دلار بوده است که با رسیدن به این هدف، عرضه بازی روی سه پلتفرم ذکر شده، حتمی است. 

در ادامه مشخص شده است که با رسیدن کمپین حمایت مالی Wonderful 101: Remastered به یک میلیون دلار، حالت Time Attack و اگر این کمپین به ۱.۵ میلیارد دلار برسد، یک حالت ماجراجویی دوبعدی جدید به نام Luka's First Mission به بازی اضافه می‌شود. بسته‌های حمایتی از بازی در کیک استارتر هم از ۲۸ پوند آغاز می‌شود که شامل دریافت نسخه دیجیتالی بازی می‌شود. همچنین بسته‌های دیگری هم برای کاربران درنظر گرفته شده است که هرکدام پاداش‌های مخصوص‌به خود را دارد. در ادامه می‌توانید تریلر کمپین کیک استارتر بازی Wonderful 101: Remastered را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده