// یکشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Baldur’s Gate 3 در اواخر سال 2020 به صورت دسترسی زودهنگام عرضه می‌شود

شرکت Hasbro در جریان یک رویداد سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک، اعلام کرده است که نسخه دسترسی زودهنگام Baldur's Gate III در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

Baldur's Gate 3 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای کاربران پی سی و علاقه‌مند به بازی‌های نقش آفرینی دانست. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی درنظر گرفته نشده است، اما اعلام شده که Baldur's Gate III علاوه‌بر کامپیوتر، برای گوگل استیدیا هم عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Hasbro، شرکت مادر Wizards of the Coast، در جریان رویداد سرمایه‌گذاری که در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک برگزار شده بود، اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام بازی Baldur's Gate 3، در اواخر سال جاری میلادی (۲۰۲۰) عرضه می‌شود. همچنین در ادامه اعلام شده که این شرکت هفت بازی Dungeons and Dragons را در دست توسعه دارد که تا سال ۲۰۲۵، هر سال یک بازی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. 

اگر به گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که دو نسخه Divinity استودیو لرین (Larian Studio)، به‌صورت دسترسی زودهنگام در استیم عرضه شدند و به موفقیت رسیدند. ازاین‌رو دور از ذهن نبود که Baldur's Gate III هم به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران قرار داده شود. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به رونمایی از گیم‌پلی Baldur's Gate 3 اشاره کرد که در نمایشگاه PAX East انجام می‌شود. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده