// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

گیم‌ پلی بازی Baldur's Gate 3 در رویداد PAX East نمایش داده می‌شود

حساب کاربری توییتر Baldur's Gate اعلام کرده است که اولین تریلر از گیم‌پلی Baldur's Gate 3 در نمایشگاه PAX East 2020 نمایش داده می‌شود.

تابستان گذشته بود که استودیو لرین (Larian Studios) بازی Baldur's Gate 3 را با یک تیزر سینمایی معرفی کرد. از آن روز، کاربران منتظر منتشر شدن اطلاعات بیشتری حول بازی و جهان آن هستند. طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایشگاه PAX East 2020 شاهد رونمایی از اولین تریلر گیم‌پلی بازی خواهیم بود. 

به‌تازگی حساب کاربری توییتر Baldur's Gate، اعلام کرده است که تریلر گیم‌پلی Baldur's Gate 3 در رویداد PAX East نمایش داده می‌شود. ازاین‌رو کاربران می‌توانند در روز هشت اسفند ماه (۲۷ فوریه) و ساعت ۱۲ بعد از ظهر به‌وقت ایران، منتظر تریلر گیم‌پلی Baldur's Gate 3 باشند. همچنین استودیو لرین ویدیویی را منتشر کرده که به مناسبت رونمایی از Baldur's Gate 3 در تاریخ ذکر شده، تهیه شده است. در این تریلر شاهد پشت صحنه‌هایی از روند توسعه‌ی بازی و موشن کپچرهای بازی هستیم.

سال گذشته هم استودیو گیرباکس سافتور، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Borderlands 3 را در همین رویداد به‌نمایش گذاشت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Baldur's Gate 3 برای کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه می‌شود و در ادامه هم می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده