نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

Doom Eternal پذیرای بسته‌ های الحاقی بیشتری نسبت به بازی Doom خواهد شد

با توجه به صحبت‌های اخیر مارتی استراتون، تهیه‌کننده بازی Doom Eternal، به‌نظر می‌رسد این نسخه از حیث محتوا و بسته‌های الحاقی بهتر از بازی Doom عمل خواهد کرد.

سری Doom برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ پا به میدان گذاشت. اثری که طبق اعتقاد بسیاری یکی از پایه‌گذاران بازی‌های اول شخص نیز به‌حساب می‌آید. نزدیک به سه دهه از عمر این مجموعه شوتر دوست داشتنی می‌گذرد و آخرین نسخه آن در سال ۲۰۱۶ تحت عنوان Doom برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین پی سی روانه بازار شد. این نسخه از بازی علی‌رغم اینکه توانست المان‌های این مجموعه را با موفقیت به مخاطب ارایه دهد، اما شاید آنطور که باید مورد حمایت و توجه قرار نگرفت. یکی از مهمترین ضعف‌های بازی، عدم پشتیبانی در انتشار بسته‌های الحاقی برای آن است. بر این اساس مارتی استراتون، تهیه‌کننده بازی Doom Eternal، در مصاحبه اخیر خود وعده داد که نسخه آینده بازی به‌نام Doom Eternal مشکل نسخه قبلی در کمبود بسته‌های الحاقی را نخواهد داشت.

حقیقتا هزاران نفر در حال تجربه بازی Doom هستند ولی ما چیزی برای عرضه برای آنها نداریم. آنها تقاضای محتوا و بسته‌های الحاقی و حالت‌ها و روش‌های جدیدی برای بازی دارند. ما تمام خواسته‌های آنها را در ساخت بازی Doom Eternal در نظر گرفته‌ایم. ما برای تمام موارد از جمله مراحل، بسته‌های الحاقی و چالش‌هایی که در اختیار گیمرها قرار خواهیم داد، هیجان‌زده هستیم. ما همچنان از حالت Battle mode حمایت می‌کنیم. ما برنامه‌ریزی‌های زیادی برای بسته‌های الحاقی بازی کرده‌ایم و تمام مواردی را که گیمرها از ما خواسته‌اند به آنها ارایه خواهیم داد.

طبق پیش‌بینی‌ها، بازی Doom Eternal قرار است در تاریخ یک فروردین ۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا منتشر شود. نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز در تاریخ نامعلومی با کمی تاخیر برای علاقه‌مندان روانه بازار خواهد شد.

اگر شما هم از طرفداران مجموعه دووم هستید لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در مورد بازی Doom Eternal را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده