// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Doom Eternal بیش از ۲۲ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت

مدیر نوآوری بازی Doom Eternal اعلام کرد که این بازی بیش از ۲۲ ساعت گیم‌پلی به بازیکنان ارائه خواهد داد.

چندی پیش تریلر دوم بازی Doom Eternal، اثر آی دی سافتور (Id Software) منتشر شد و شاهد صحنه‌های خشونت‌‌آمیز و هیجان‌انگیز گیم‌پلی درکنار سکانس‌های داستانی بودیم. هوگو مارتین، مدیر نوآوری این بازی، در طی صحبتش با GameSpot بیان کرد که بازیکنان برای تمام کردن بازی Doom Eternal به بیش از ۲۲ ساعت زمان نیاز خواهند داشت. او در این‌باره گفت:

ما خیلی مصمم هستیم که شما را از اول تا آخر بازی درگیر کنیم و این کار بیش از ۲۲ ساعت زمان خواهد برد. شما در دو یا سه مرحله آغازین بازی به‌طور قطع بیش از کل بازی Doom 2016 محتوا تجربه خواهید کرد.

تا به الان ما ترکیبی از تیراندازی، اکتشاف، جمع‌آوری کلید و پلتفرمینگ را دیده‌ایم، هرچند به‌نظر می‌آید می‌توان انتظار چیزهای بیشتری را داشت. هوگو در ادامه گفت:

نکته‌ی سرگرم کننده‌ی این موضوع ماهر شدن در این توانایی‌هاست؛ زیرا باید سزاوار به‌دست آوردن این قدرت فوق‌العاده باشید و بازی به شما این اجازه را خواهد داد تا آن را به نمایش بگذارید.

بازیکنان در طی بازی می‌توانند اسرار مختلفی را کشف کنند و همچنین چالش‌های اختیاری متنوعی را انجام دهند. منطقه‌ی The Fortress of Doom امکانات بسیار خوبی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد؛ برای مثال Demon Prison به شما این امکان را می‌دهد تا در برابر دشمنان مختلفی تمرین کنید و با پیشرفت شما چالش‌های بیشتری را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین امکان ارتقا زره‌ها، سلاح‌ها و لباس‌های جایگزین نیز وجود دارد.

بازی Doom Eternal در تاریخ یک فروردین ۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ بازی هم در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده