بازی Skull and Bones بارها در توسعه خود با مشکل مواجه شده است
شرکت یوبیسافت (Ubisoft) امروز و در جریان گزارش مالی خود به این موضوع اشاره کرد که در سال مالی آینده پنج بازی بزرگ AAA را روانهی بازار خواهد کرد و بسیاری اعتقاد دارند که دو بازی Assassin's Creed و Farcry جدید در فهرست انتشار این شرکت قرار دارند و سوالی که مطرح میکنند این است که چه بر سر بازی Skull and Bones آمده است؟ این بازی که برای نخستینبار در جریان نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد، در اصل قرار بود تا ایدهی نبرد میان دزدان دریایی را که در بازی Assassin's Creed 4: Black Flag مورد استفاده قرار گرفته شده بود، گسترش دهد و یک بازی کامل و مستقل از این لحاظ باشد. همچنین شایان ذکر است که سازندهی این بازی، شعبهی سنگاپور یوبیسافت است. این بازی در ابتدا قرار بود تا در سال ۲۰۱۸ عرضه شود و سپس انتشار آن با تاخیری به سال ۲۰۱۹ موکول شد. سال ۲۰۱۹ هم آمد و رفت و خبری از بازی Skull and Bones نبود و اکنون طبق آخرین اخبار بازی، بهنظر میرسد که سال ۲۰۲۰ نیز سال عرضهی این بازی نخواهد بود.
به گفتهی جیسون شرایر از سایت کوتاکو، بازی Skull and Bones در روند توسعهی خود بارها به مشکل خورده و از ابتدا روند ساختش سر گرفته شده است. به این معنی که به عبارتی این بازی در طول توسعهی خود بارها ریبوت شده و ایدههای جدیدی به آن تزریق شده است. شرایر همچنین بیان کرد که تا زمان عرضهی بازی احتمالا مدت زیادی باقی مانده است و طرفداران نباید فعلا منتظر انتشار آن باشند.
شرکت یوبیسافت احتمالا تریلری جدیدی را از این بازی در نمایشگاه E3 2020 منتشر خواهد کرد، اما این موضوع به این معنی نیست که بازی آمادهی عرضه است. از آنجایی که برنامهی یوبیسافت در سال ۲۰۲۰ با عرضهی سه بازی مهم Watch Dogs Legion ،Rainbow Six Quarantine و بازی Gods and Monsters بسیار شلوغ است، کاملا این احتمال وجود دارد که جایی برای انتشار بازی Skull and Bones در برنامهی سال ۲۰۲۰ یوبیسافت دیده نشود.
نظر شما راجع به روند ساخت طولانی بازی Skull and Bones چیست؟ آیا شما نیز تمایل دارید تا هر چه زودتر این بازی را تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.