نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

سریالی براساس بازی Skull and Bones در دست ساخت است

کمپانی یوبیسافت به دنبال ساخت یک سریال تلویزیونی براساس بازی Skull and Bones با محوریت شخصیت زن است.

بازی Skull and Bones قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای سه پلتفرم‌ پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) برنامه‌های بیشتری برای این مجموعه جدید دارد. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، یوبی سافت به دنبال ساخت یک سریال تلویزیونی براساس دنیای این بازی است. این کمپانی در حال همکاری با Atlas Entertainment برای ساخت سریال Skull and Bones است که اتفاقات این سریال در سال ۱۷۰۰ میلادی در اقیانوس هند جریان خواهد داشت و شخصیت اصلی این سریال قرار است یک زن باشد. دنیل کراینک، مدیر اجرایی یوبیسافت در رابطه با سریال Skull and Bones گفت که یوبیسافت برای ساخت بازی‌های ویدیویی خلاقانه که دنیای آن ترکیبی از جهان‌های عظیم و روایت غنی است، شناخته می‌شود.

کراینک به‌همراه جیسون آلتمن، اندی هرویتز و ریچارد ساکل، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. آمانادا سیگل نیز وظیفه نوشتن قسمت پایلوت (آزمایشی) سریال Skull and Bones را بر عهده دارد. این سریال یکی از چندین پروژه فیلم و سریال کمپانی یوبیسافت خواهد بود که در دست ساخت است. در دسامبر سال ۲۰۱۶ فیلم Assassin’s Creed (اساسین کرید) با بازی مایکل فاسبندر، با همکاری فاکس قرن بیستم تولید و منتشر شد که این فیلم نیز مانند بسیاری از اقتباس‌های سینمایی براساس بازی‌های ویدیویی شکست خورد. همچنین فیلم The Division (دیویژن) با بازی جسیکا چستین و جیک جیلنهال، نیز در دست ساخت قرار دارد و یوبیسافت در نظر دارد تا طی سال‌های آینده، فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری براساس بازی‌های ویدیویی محبوب خود تولید و منتشر کند.

همچنین با اینکه هنوز بازی Skull and Bones منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که یوبیسافت به دنبال گسترش دنیای این بازی در دنیای تلویزیون نیز است. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Skull and Bones مانند بازیگران یا شبکه پخش کننده در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که این پروژه هنوز مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده