// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵

نسخه جدید BioShock چند سال در دست ساخت خواهد بود

تیک-تو اینتراکتیو در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده است که نسخه جدید بایوشاک چند سال در دست ساخت خواهد بود و به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد. 

مدتی پیش بود که شرکت تیک-‌تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، ناشر مجموعه BioShock، اعلام کرد که چهارمین نسخه از این مجموعه توسط استودیو کلاود چمبر (Cloud Chamber) در دست ساخت است. در آن زمان استودیو کلاود چمبر اطلاعات دیگری نظیر اسم بازی، پلتفرم‌ها یا زمان احتمالی انتشار اعلام نشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تیک-تو اینتراکتیو به‌تازگی گزارش مالی سه‌ماهه سوم از سال مالی جاری خود را منتشر کرده است. در جریان این گزارش مالی، تیک-تو که شرکت مادر 2K Games به‌حساب می‌آید، اعلام کرده است که نسخه بعدی BioShock برای چند سال آینده در دست ساخت خواهد بود. باتوجه‌به این گفته، نباید در سال جاری یا حداقل یکی دو سال آینده منتظر معرفی نسخه جدید بایوشاک باشیم. 

ازاین‌رو باید منتظر آینده باشیم و ببینیم که 2K Games در چه زمانی از نسل آینده نسخه جدید بایوشاک را معرفی می‌کند. این در حالی است که همچنین گزارش‌هایی به‌گوش می‌رسید از اینکه چند سال پیش این بازی در حال ریبوت شدن بود. قطعا BioShock یکی از سه‌گانه‌های جذاب و عمیق نسل هفتمی است که در نسل هشتم شاهد حضور نسخه جدیدی از آن نبودیم و تنها یک کالکشن از آن در دسترس کاربران قرار گرفت. نظر شما کاربارن زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده