نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بسته الحاقی University بازی The Sims 4 رسما معرفی شد

الکترونیک آرتز پس از انتشار شایعه‌های مختلف، رسما بسته الحاقی Discover University بازی The Sims 4 را رونمایی کرد که بازیکنان را به محیط دانشگاه خواهد برد. 

طی روز‌های اخیر شایعه‌های مختلفی مبنی بر انتشار یک بسته الحاقی با محوریت دانشگاه برای بازی The Sims 4 به‌گوش می‌رسید و حال این بسته الحاقی، رسما توسط سازندگان این بازی شبیه‌ساز معرفی شده است. این بسته که The Sims 4: Discover University نام دارد، قرار است در تاریخ ۲۴ آبان برای ویندوز و مک منتشر شود و ۲۶ آذر هم کاربران کنسولی سیمز 4 می‌توانند منتظر این بسته الحاقی باشند. همچنین برای معرفی این بسته یک تریلر هم منتشر شده است که می‌توانید در این لینک آن را تماشا کنید

The Sims 4: Discover University همان‌طور که از اسم آن هم مشخص است بازیکنان را درگیر زندگی دانشجویی خواهد کرد. در ابتدا باید انتخاب کنید که دوست دارید وارد دانشگاه Britechester که قدمتی تاریخی دارد شوید یا اینکه در موسسه Foxbury مشغول شوید که ظاهری مدرن‌تر دارد. شخصیت‌های بازی در این DLC امکان زندگی در خوابگاه را خواهند داشت و البته می‌توانند در خانه‌های شخصی هم زندگی کنند و در صورتی که مسافت آن‌ها از دانشگاه زیاد باشد، می‌توانند سراغ استفاده از وسیله نقلیه جدید بازی یعنی دوچرخه هم بروند. در صورتی که در خوابگاه زندگی کنید، قادر خواهید بود تا با برخی آیتم‌های تزئینی مثل پوستر و مواردی از این دست اتاق خودتان را شخصی‌سازی کنید و ظاهر دلخواه‌تان را به آن ببخشید. 

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بسته الحاقی، امکان شرکت در کلاس‌های مختلف است و همینطور کارهایی مثل انجام تکالیف یا ارائه سمینار را هم خواهید داشت؛ کار‌هایی که روی آینده شغلی و زندگی شخصیت تحت کنترل شما تاثیرگذار خواهند بود. علاوه بر این فعالیت‌های جانبی مختلفی مثل شرکت در کلاس‌های رباتیک و مواردی از این دست هم وجود دارند که در ساعت‌هایی که مشغول شرکت در کلاس‌های درسی نیستید، می‌توانید سراغ آن‌ها بروید. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده