نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

Atari علاوه بر کنسول جدید، هتل هم می‌سازد

شرکت Atari با همکاری گروه GSD و True North Studio مجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای را در ایالات مختلف آمریکا خواهد ساخت.

آتاری علاوه‌بر کنسول جدیدی که ظاهراً قابلیت اجرای فورتنایت را هم خواهد داشت، تصمیم به ساخت مجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای نیز گرفته است. به‌نظر می‌رسد که این شرکت در دهه‌ی پیش‌رو، به‌طور جدی قصد ورود به بازارهای جدید را داشته و یکی از اقدامات آن‌ها، ساخت هتل‌هایی با مضامین آتاری خواهد بود. هتل‌های گیمینگ آتاری، با همکاری آژانس موسوم به GSD Group و توسعه‌دهنده‌ی املاک و مستغلات True North Studio ساخته می‌شود. اولین هتل از این مجموعه، اواخر سال جاری میلادی در فینیکس از ایالت آریزونا ساخته خواهد شد.

هتل‌های آتاری علاوه‌بر این که مملؤ از شاخصه‌های برند آتاری طراحی می‌شوند، به سایر فعالیت‌های مرتبط با گیمینگ نیز توجه ویژه‌ای خواهند داشت. ظاهراً تجربه‌ی بازی‌های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) از جمله‌ی این موارد خواهند بود. البته آتاری جزئیات زیادی از برنامه‌های خود را منتشر نکرده اما احتمالاً برخی از این هتل‌ها میزبان برگزاری مسابقات eSports نیز خواهد بود. شلی مورفی از آژانس GSD Group تأکید زیادی به این جنبه‌ی هتل‌ها داشته و در ادامه‌ی صحبت‌های خود می‌گوید:

هتل‌های آتاری، اولین هتل‌های گیمینگ در سطح ایالات متحده آمریکا هستند که ارائه کننده‌ی تمامی جنبه‌های بازی و سرگرمی به سنین مختلف گیمرها خواهند بود.

اگر اولین هتل آتاری در فینیکس عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، گروه GSD برنامه‌های خود را به ساخت هتل‌های بیشتر در آستین، شیکاگو، دنور، لاس‌وگاس، سان‌فرانسیسکو، سن‌خوزه و سیاتل گسترش خواهد داد. فرد چسنایس، مدیرکل شرکت آتاری، عقیده دارد که این ایده قطعاً موفقیت آمیز واقع خواهد شد. وی در خلال صحبت‌های خود می‌گوید:

Atari یک برند نام آشنای جهانی بوده که جامعه‌‌ی مخاطبان آن، تمامی سنین، کشورها، فرهنگ‌ها و نژادها را در بر می‌گیرند. ما نمی‌توانیم بیش از این برای فراهم شدن امکان استفاده‌ی طرفداران و خانواده‌های آن‌ها از ایده‌ی جدید این هتل‌ها صبر کنیم.

باید دید که آیا این هتل‌ها اصلاً ارتباطی با کنسول Atari VCS خواهند داشت یا خیر. بااین‌که براساس اعلام قبلی این شرکت، کمتراز دو ماه دیگر تا عرضه‌ی رسمی این کنسول فاصله داریم، درحال‌حاضر، اطلاعات ما از مشخصات سخت‌افزاری و بازی‌هایی که برای آن منتشر خواهد شد، بسیار محدود است. ضمن این‌که، بسیاری از گیمرها اصلاً از وجود VCS بی‌خبرند؛ لذا حضور این کنسول در بین برنامه‌های این هتل‌ها می‌تواند در تبلیغات و قرارگرفتن آن در معرض دید عموم مؤثر باشد. در حال حاضر تنها باید منتظر نتیجه‌ی برنامه‌های جدید آتاری در سال ۲۰۲۰ باشیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده