نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

استودیو Maxis، خالق سری بازی سیمز در حال ساخت یک IP جدید است

استودیو Maxis که به ساخت سری بازی Sims شهرت دارد، در حال استخدام نیرو برای ساخت یک IP جدید است.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیو Maxis، که سابقه‌ی ساخت سری بازی سیمز (Sims) را در کارنامه‌ی خود دارد، مشغول ساخت یک IP جدید است. این خبر برای نخستین‌بار توسط کاربری در سایت ردیت مطرح شد. از قرار معلوم فهرستی از استخدامی استودیو Maxis منتشر شده است که نشان می‌دهد این استودیو برای ساخت یک بازی معرفی نشده نیازمند افرادی است که سابقه‌ی کار روی پروژه‌هایی با تجربه‌ی کاربری فوق‌العاده را داشته باشند و گویا قرار است که این بازی معرفی نشده، یک IP جدید باشد. 

متاسفانه از این پروژه اطلاعات چندانی در دسترس نیست و نمی‌توان حدس زد که بازی جدید استودیو Maxis دقیقا چگونه خواهد بود. بااین حال طبق فهرست منتشر شده، ساخت افکت‌هایی از دنیای واقعی مانند افکت آتش، دود، ابر، آب، بخار و انفجار را تایید می‌کند. همچنین در این فهرست از لایو سرویس بودن این بازی یاد شده است که شرکت الکترونیک آرتز با ساخت بازی‌هایی مانند Anthem در این زمینه‌ سابقه‌ دارد و قطعا این ویژگی خبر خوشی برای طرفداران استودیوی با سابقه Maxis نخواهد بود. امیدواریم که این بازی جدید به سرنوشت نسخه‌ی آخر بازی Simcity، ساخته‌ی همین استودیو دچار نشود. 

از آن‌جایی که شایعات بسیار مختلفی درباره‌ی ساخته شدن نسخه‌ی پنجم سری سیمز نیز منتشر شده‌اند، معلوم نیست که IP جدید استودیو Maxis به نوعی به این بازی مرتبط خواهد بود یا یک تجربه‌ی کاملا مجزا است. با نزدیکی به تاریخ عرضه‌ی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز می‌توان امیدوار بود که بازی جدید این استودیو و همچنین سیمز 5 برای کنسول‌ها نیز پورت شوند تا هواداران بیشتری بتوانند آن‌ها را تجربه کنند. 

نظر شما راجع به ساخته شدن یک IP توسط استودیو Maxis چیست؟ آیا تمایل دارید تا این بازی به نوعی با دنیای سیمز در ارتباط باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده