// شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بایوور Anthem را بازسازی خواهد کرد

بایوور در گفت‌وگوی اخیر خود با کوتاکو اعلام کرده که Anthem دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد و به‌عبارتی سافت ریبوت می‌شود.

بازی Anthem در اسفند ماه ۹۸ عرضه شد و نتوانست به یک بازی موفق تبدیل شود و مشکلات زیادی را در خود جای داده بود. با اینکه تا به‌ امروز آپدیت‌های متفاوتی برای بازی منتشر شده است، اما همچنان محتوای کم و مشکلات فنی، از مواردی هستند که کاربران انتم را شاکی کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و گفت‌وگوی اخیر کوتاکو با استودیو بایوور (BioWare) سازنده Anthem، مشخص شده که بایوور قصد دارد تغییرات زیادی را روی بازی اعمال کند و به‌عبارتی آن را به‌صورت سافت لانچ یا عرضه مجدد در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه مشخص شده که جدا از اعضای بایوور، سایر توسعه‌دهندگان الکترونیک آرتز (Electronci Arts)، ناشر انتم، هم در این کار بایوور را همراهی می‌کنند. به‌طور دقیق اعلام نشده که این تغییرات در جریان آپدیت‌های مختلف عرضه می‌شود یا بایوور آن‌ها را یک‌جا منتشر خواهد کرد.

بااین‌حال سیستم پیشرفت بازی، ماموریت‌ها و سیستم لوت بازی از مواردی هستند که دستخوش تغییرات کامل می‌شود. وجود سافت ریبوت در میان بازی‌های MMO مورد تازه‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی نیست. بازی No Man's Sky به‌واسطه‌ی آپدیت‌های مختلف به یک بازی کاملا جدید تبدیل شد. همچنین Destiny هم شرایط مشابهی داشت. دراین‌میان بد نیست به Final Fantasy XIV هم اشاره کرد که در ابتدا، یک بازی آنلاین بی‌کیفیت بود، اما تیم سازنده به‌کل بازی را تغییر داد و حال به یکی از بهترین MMOها تبدیل شده است. 

امیدواریم در آینده هم شاهد تغییرات کارآمدی برای Anthem باشیم و به یک بازی تیراندازی و MMO لذت بخش تبدیل شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Anthem توانست از زومجی نمره ۵.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Anthem قرار بود اثری سرگرم کننده تیمی و تک‌نفره باشد که لحظات خوبی را برای کاربرانش رقم بزند، اما Anthem یک بازی تیمی خسته کننده است که مشکلاتی نظیر سیستم Matchmaking نامتعادل، کرش کردن‌های متعدد، باگ و طراحی نامناسب مراحل سبب شده است تا زیبایی‌هایی نظیر طراحی‌های بصری بازی و مکانیزم جاولین‌ها آنطور که باید و شاید خود را نشان ندهند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده