نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵

بازی Stardew Valley بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته است

بازی شبیه‌ساز کشاورزی Stardew Valley استودیوی ConcernedApe موفق به فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان شده است.

بازی Stardew Valley، اثری که در آن حیوانات را خوشحال نگه می‌دارید، محصولات زراعی کشت و برداشت می‌کنید، در رویدادهای مختلف آنلاین شرکت می‌کنید و با همه دوست می‌شود، به رکورد جدیدی در زمینه‌ی فروش دست یافته است. مطابقِ تازه‌ترین اخبار بازی، این شبیه‌ساز کشاورزی بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. نسخه‌ای از وب‌سایت بازی به‌وسیله‌ی Wayback Machine بایگانی شده است که فروش ۶ میلیون نسخه‌ای Stardew Valley تا ماه آگوست ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد، اما این موضوع توسط استودیوی کانسرند ایپ تایید نشده است.

بازی Stardew Valley در ابتدا یک تجربه‌ی تک‌نفره را در اختیار می‌گذاشت، اما نهایتاً در سال ۲۰۱۸ بخش چندنفره به نسخه‌ی کامپیوتر بازی راه یافت. بخش چندنفره این امکان را برای بازیکنان فراهم کرد که به‌همراهِ حداکثر سه نفر از دوستانشان به مدیریت یک زمین بپردازند. با اینکه درحال‌حاضر این بازی در تمام پلتفرم‌ها از بخش چندنفره پشتیبانی می‌کند، اما هیچ نشانه‌ای از قابلیت بازی بین پلتفرمی میان نسخه‌های مختلف آن مشاهده نمی‌شود. استودیوی ConcernedApe به‌تنهایی بازی Stardew Valley را عرضه کرده است و ایلان ماسک در آذرماه امسال اعلام کرد که این بازی برای خودروهای تسلا نیز عرضه خواهد شد. بازی Stardew Valley درست پیش از کریسمس سال ۲۰۱۹ میزبان به‌روزرسانی بزرگی بود که محتویاتِ جدیدی را به آن اضافه و برخی از مشکلات بازی را رفع کرد.

بازی Stardew Valley درحال‌حاضر در دسترسِ کاربران کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، iOS، اندروید و نینتندو سوییچ قرار دارد. این بازی به‌خاطرِ گرافیک و صداگذاری عالی، تنوع بالایی محیط‌ها و شخصیت‌ها، گیم‌پلی لذت‌بخش و درگیرکننده، شبیه‌سازی زندگی روستایی به‌بهترین شکل ممکن و البته بهینه‌سازی و اجرای عالی روی انواع سخت‌افزارهای گوشی‌های هوشمند در بررسی زومجی نمره‌ی ۹.۵ را دریافت کرد که از «اینجا» می‌توانید به مطالعه‌ی آن بپردازید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این بازی به دست آورید، شما می‌توانید به مطالعه‌ی مقاله‌ی «Stardew Valley؛ اثری سراسر لذت و آرامش از اریک بارون» بپردازید. فراموش نکنید که نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده