نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت 1.4 بازی Stardew Valley برای کنسول‌ها منتشر شد

آپدیت جدید بازی Stardew Valley بهبود‌ و ویژگی‌های زیادی را به نسخه‌ی کنسولی این بازی اضافه می‌کند.

طبق آخرین اخبار بازی، بازی شبیه‌ ساز کشاورزی و زندگی روستایی محبوب استودیوی ConcernedApe یعنی بازی Stardew Valley میزبان آپدیت 1.4 خود شد. این به‌روزرسانی که برای نسخه‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی دیروز منتشر شد، شامل بهبودها و ویژگی‌های جدید زیادی می‌شود. لازم به یادآوری است که این آپدیت اواخر ماه گذشته به نسخه‌ی پی سی بازی نیز راه یافته بود.

 از ویژگی‌های جدید اضافه شده به بازی در این آپدیت می‌توان به مواردی همچون پرورش ماهی، خیاطی و رنگ‌آمیزی لباس، محتوای جدید مربوط به معدن در کنار انبوهی از لباس‌، مدل مو، ساختمان و تزیینات جدید اشاره کرد. 

همچنین می‌توانید پس از آپدیت کردن بازی خود انتظار مشاهده‌ی بهبود‌های زیادی را در بخش چندنفره‌ی بازی نیز داشته باشید. موارد زیادی مانند نقشه‌ی جدیدی به نام Four Corners به این بخش اضافه شده‌اند و در کنار آن، سیستم اقتصادی بازی نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده است و سازندگان در جهت بالانس کردن آن کوشش فراوانی کرده‌اند. علاوه بر موارد ذکر شده، مشکلات و باگ‌های بسیار زیادی نیز اکنون رفع شده‌اند. شما می‌توانید فهرست طویل تغییراتی را که آپدیت ۱.۴ در بازی Stardew Valley اعمال می‌کند را از طریق این سایت رسمی این بازی مطالعه کنید.

به‌دنبال انتشار آپدیت ۱.۴ برای نسخه‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ، به نظر می‌رسد که این آپدیت در ماه ژانویه ( دی یا بهمن) برای گوشی‌های هوشمند نیز منتشر شود. 

نظر شما راجع به تغییرات جدید بازی Stardew Valley چیست؟ چه ویژگی‌های دیگری را علاقه دارید تا در بازی مشاهده کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.  


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده