نویسنده: نیما احمدی
// شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Stardew Valley به خودروهای تسلا می‌آید

ایلان ماسک اعلام کرد که بازی Stardew Valley به‌زودی در آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری، برای خودروهای تسلا عرضه خواهد شد.

دارندگان ماشین‌های برقی تسلا می‌توانند به‌زودی بازی Stardew Valley را روی سیستم‌عامل‌های خودروهای خود تجربه کنند. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مستقل ساخته شده در چند سال اخیر است که در سبک کشاورزی ساخته شده است.

ایلان ماسک، رئیس شرکت تسلا، اعلام کرد که بازی Stardew Valley، شبیه‌ساز محبوب کشاورزی به‌زودی در وسایل‌نقلیه تسلا قابل اجرا خواهد بود. ماسک گفت که بازی Stardew Valley در آپدیت جدید نرم‌افزاری تعطیلات پایان سال، در دسترس قرار خواهد گرفت. Lost Backgammon و چند ویژگی دیگر نیز در طول به‌روزرسانی جدید نرم‌افزاری، عرضه خواهند شد.

متن توییت ایلان ماسک:

امکانات جدیدی همچون پیش‌نمایش FSD، بازی Stardew Valley، بازی Lost Backgammon و چند ویژگی دیگر، در طول آپدیت نرم‌افزاری سال جدید، به خودروهای تسلا اضافه خواهند شد.

در طول چند ماه گذشته، خودروهای تسلا میزبان چندین بازی محبوب بوده‌اند. اوایل امسال، بازی Cuphead ساخته‌ی استودیوی MDHR نیز برای خودروهای تسلا در دسترس قرار گرفت. تسلا در حال تکمیل فهرستی از بازی‌های مستقلی است تا آن‌ها را به خودروهای خود اضافه کند. اگر به بازی کردن در ماشین علاقه دارید، می‌توانید به‌جای خرید یک خودروی تسلا، از کنسول نینتندو سوییچ استفاده کنید.

به‌نظر می‌رسد که تسلا آماده پذیرش بازی‌های متنوعی است تا آن‌ها را روی سیستم‌عامل خودروهای خود اضافه کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده