// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

دومین تریلر بازی Doom: Eternal داستان و گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد

دقایقی پیش دومین تریلر بازی Doom Eternal در دسترس قرار گرفت و شاهد بخش‌هایی از داستان و گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی هستیم.

دیروز بود که خبری منتشر شد از دومین تریلر بازی بازی Doom Eternal که روز سه‌شنبه در دسترس قرار خواهد گرفت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش دومین تریلر بازی دوم ایترنال منتشر شد. در جریان تریلر منتشر شده از این بازی، شاهد صحنه‌های خشونت‌ آمیز و هیجان‌انگیز گیم‌پلی درکنار سکانس‌های داستانی هستیم. 

یکی از مواردی که در جریان گیم‌پلی بازی شاهد آن هستیم، معرفی دو عدد از دشمنان جدید بازی است. بازیکنان در Doom Eternal با Mancubuseها و Cacodemonها روبه‌رو می‌شوند که در قالب گلادیاتور و Marauder ظاهر می‌شوند. از دیگر مواردی که در دومین تریلر بازی Doom Eternal شاهد آن هستیم، نمایش جزئی Crucible است: شمشیری قرمز رنگ که دوم اسلیر از آن استفاده خواهد کرد و ازطریق آن می‌توانید دشمنان را با یک حرکت هیجان‌انگیز از بین ببرید.

همچنین شما دارای شات‌گانی خواهید بود که به یک قلاب مجهز است و استودیو اید سافتور (id Software)، سازنده Doom Eternal، یک هاب را طراحی کرده تا بازیکن بتواند در آن استراحت کند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی دوم ایترنال را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Doom Eternal در تاریخ یک فروردین ۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده