نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

مسابقات EPICENTER Major چهارمین میجور فصل ۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 خواهد بود

سازمان اپیسنتر یکی از رویدادهای دارای امتیازِ Dota Pro Circuit را در سال ۲۰۲۰ در کشور روسیه میزبانی می‌کند.

سال ۲۰۱۹ سالِ شگفت‌انگیزی برای همه‌ی طرفدارانِ بازی Dota 2 بود و در آن شاهد تورنمنت‌های جالبِ توجه و لحظاتِ خاطره‌انگیزی بودیم. سال ۲۰۱۹ با مسابقات فوق‌العاده‌یِ ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational Singapore که در آن تیم Vici Gaming جام قهرمانی را بالای سر برد، خاتمه یافت؛ مسابقاتی که فاقدِ امتیازِ Dota Pro Circuit بود، اما جایزه‌ی نقدیِ ۵۰۰ هزار دلاریش، هواداران را به تماشای آن ترغیب کرد. به‌هرشکل، حال که این رویداد به پایان رسیده است، همه‌ی افراد آرام‌آرام برای وداع با سال ۲۰۱۹ و شروعِ سال ۲۰۲۰ آماده می‌شوند.

تابه‌حال تنها یکی از رویدادهای میجورِ فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ یعنی مسابقات MDL Chengdu Major برگزار شده است. تورنمنتِ DreamLeague Season 13: The Leipzig Major به‌عنوانِ دومین میجورِ فصل در بازه‌ی زمانی ۲۸ دی تا ۶ بهمن (۱۸ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰) در آلمان پیگیری می‌شود و این در حالی است که در تاریخِ ۱ تا ۳ فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ تا ۲۲ مارس) شاهد برگزاری سومین میجورِ این فصل یعنی مسابقات ESL One Los Angeles Major در لس‌آنجلس خواهیم بود. افزون‌بر این رویدادها، ما درحال‌حاضر نام چهارمین رویدادِ میجورِ این فصل را می‌دانیم.

EPICENTER Major

مسابقات EPICENTER Major در اردیبهشتِ سال آینده در کشور روسیه برگزار خواهد شد. اپیسنتر برای چندین سالِ متوالی جزو رویدادهای دارای امتیازِ Dota Pro Circuit بوده است. در واقع، بسیاری از طرفداران و بازیکنان، تورنمنت‌هایی که توسطِ سازمان اپیسنتر برگزار می‌شود، به یک اندازه دوست دارند. براساس اطلاعیه‌ی این سازمان، مرحله‌ی اصلی مسابقات در براکتی دو حذفی برگزار خواهد شد. همچنین مرحله‌ی گروهی مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۴ تا ۶ می ۲۰۲۰) و مرحله‌ی اصلیِ آن در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۸ تا ۱۰ می ۲۰۲۰) پیگیری می‌شود.

پُر واضح است که تماشای مسابقات اپیسنتر میجور بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. این تورنمنت نه‌تنها دارای جایزه‌ی هنگفتِ ۱ میلیون دلاری است، بلکه یکی از آخرین رویدادهای دارای امتیازِ Dota Pro Circuit به‌حساب می‌آید و احتمالاً حکمِ آخرین فرصتِ برخی از تیم‌ها برای راه‌یابی مستقیم به مسابقات The International 10 را دارد. به‌هرشکل تیم‌هایی که مستقیماً به مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۲۰ دعوت نشوند، باید در مرحله‌ی مقدماتی منطقه‌ی خود شرکت کنند که صعود از آن چندان آسان نخواهد بود. شما می‌توانید سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقاتِ بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده