نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

تیم Vici Gaming فاتح مسابقات ONE Dota 2 World Pro Invitational Singapore شد

تیم Vici Gaming اولین عنوان قهرمانیِ فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ و آخرین جامِ سال ۲۰۱۹ را در مسابقات ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational Singapore به دست آورد.

تیم Vici Gaming راه درازی را برای راه‌یابی به آخرین دیدارِ مسابقات ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational Singapore طی کرد و نهایتاً تیم Evil Geniuses را با نتیجه‌ی ۰-۳ در فینال شکست داد تا باری دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. نتایج در مرحله‌ی گروهی به نحوی رقم خورد که تیم Vici Gaming پشت سر تیم‌های Evil Geniuses و Gambit Esports قرار گرفت و به‌همین‌خاطر رقابت در مرحله‌ی اصلی را از براکت پایینی آغاز کرد. این تیم در مرحله‌ی اصلی به پادشاه براکتِ پایینی بدل شد و رقبای خود را یکی پس از دیگری از میان برداشت.

اولین بازی وی‌چی گیمینگ در دیدار مقابل TNC Predator به طولانی‌ترین بازی مسابقات تبدیل شد که تعیین برنده‌ی آن ۶۵ دقیقه طول کشید، ولی آخرین بازی این تیم در دیدار برابر Team Secret تنها ۱۸ دقیقه طول داشت و کوتاه‌ترین بازی تورنمنت بود. این پایان کار نبود و پس از این دیدارها، باز هم شاهدِ پیروزی‌های پیاپیِ Vici Gaming بودیم که باعث راه‌یابی آن‌ها به فینال مسابقات شد. تیم Evil Geniuses که برای رسیدن به فینال از سد تیم‌های قدرتمندی نظیر Alliance و Gambit Esports گذشته بود، نتوانست مطابق انتظارات ظاهر شود و پس از سه شکست پیاپی به نایب قهرمانی رضایت داد.

Evil Geniuses

قهرمانی Vici Gaming در این رویداد که به‌واسطه‌ی بازی‌های بی‌نظیرش در مرحله‌ی اصلی ممکن شد، اندکی پس از کسبِ عنوانِ نایب قهرمانی آن‌ها در مسابقات MDL Chengdu Major اتفاق افتاد. بدون شک درحال‌حاضر تیم وی‌چی گیمینگ در پوست خود نمی‌گنجد و باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا آن‌ها در سال ۲۰۲۰ نیز می‌توانند در چنین مسیرِ موفقیت‌آمیزی قدم بردارند یا خیر. این تیم در مسابقات DreamLeague Season 13 Leipziger Major که در بازه‌ی زمانی ۲۸ دی تا ۶ بهمن (۱۸ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰) در آلمان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد و با سایر تیم‌ها برای دستیابی به ۳۰۰ هزار دلار جایزه‌ی نقدی و ۴۸۵۰ امتیازِ Dota Pro Circuit جایگاهِ نخست به رقابت می‌پردازد.

مسابقات ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational Singapore در بازه‌ی زمانی ۲۶ آذر تا ۱ دی (۱۷ تا ۲۲ دسامبر) در استادیوم سرپوشیده‌ی سنگاپور برگزار شد. برای این رویداد در مجموع جایزه‌ی ۵۰۰ هزار دلاری در نظر گرفته شده بود که بین ۱۲ تیمِ شرکت‌کننده تقسیم شد. این تورنمنتِ فاقد امتیاز Dota Pro Circuit، دارای دو مرحله‌ی گروهی و اصلی بود که در مرحله‌ی گروهی شاهد خروجِ غیرمنتظره‌یِ تیم‌های PSG.LGD، J.Storm ،Team Liquid و Team Aster از گردونه‌ی رقابت‌ها بودیم. پس از پایانِ مرحله‌ی گروهی، تیم‌ها باتوجه‌به نتایجِ کسب‌شده در یکی از دو براکتِ بالایی و پایینی مرحله‌ی اصلی دسته‌بندی شدند و به رقابت پرداختند. در پایان نیز تیم Vici Gaming با غلبه بر Evil Geniuses جایزه‌ی ۲۰۰ هزار دلاریِ جایگاه نخست را تصاحب کرد. البته سایر تیم‌ها نیز این رویداد را دستِ خالی ترک نکردند و جایزه‌ای نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده بود که نحوه‌ی توزیع آن را می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید.

Vici Gaming

رتبهتیممبلغ جایزه
اولVici Gaming۲۰۰.۰۰۰ دلار
دومEvil Geniuses۱۰۰.۰۰۰ دلار
سومGambit Esports۶۰.۰۰۰ دلار
چهارمAlliance۵۰.۰۰۰ دلار
پنجمVirtus.pro۳۰.۰۰۰ دلار
ششمTeam Secret۲۰.۰۰۰ دلار
هفتم-هشتمNatus Vincere | TNC Predator۱۰.۰۰۰ دلار
نهم-دهمTeam Aster | PSG.LGD۵.۰۰۰ دلار
یازدهم-دوازدهمJ.Storm | Team Liquid۵.۰۰۰ ذلار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده