نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

استفاده تیم سیکرت از MidOne در ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational Singapore

ییک نای ژنگ موقتاً به ترکیب تیم سیکرت بازمی‌گردد تا در مسابقات ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational Singapore همراه آن‌ها باشد.

ییک “MidOne” نای ژنگ ماه گذشته Team Secret را ترک کرد، اما اکنون به‌عنوان بازیکن جایگزین باری دیگر به ترکیب این تیم پرقدرت اروپایی بازگشته است تا درکنار آن‌ها در مسابقات ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational Singapore رقابت کند. دراین‌میان، یزید “YapzOr” جرادات، بازیکن پست ۴ تیم سیکرت این رویداد را از دست خواهد داد. تیم سیکرت دلیل غیبت YapzOr از مسابقات را فاش نکرد، اما در عوض عنوان کرد که او سخت مشغول تجربه‌ی بازی Death Stranding بوده است.

یزید جرادات ملقب به YapzOr

ییک نای ژنگ پس از ترک Team Secret به خانه‌ی خود یعنی مالزی بازگشت و با مایکل “ninjaboogie” راس جونیور تیم جدیدی با نام SEAMonkeys را تشکیل داد. بااین‌حال این تیم نتوانست پای خود را از مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتی دومین ماینور/میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 فراتر بگذارد و مسابقات WePlay! Bukovel Minor و DreamLeague Season 13 Major را از دست داد. از آن‌جایی‌که مسابقات ONE Esports Invitational در سنگاپور برگزار می‌شود، نای ژنگ تنها باید مسافت کوتاهی را برای پیوستن به تیم سیکرت و رقابت بر سر ۵۰۰ هزار دلار جایزه‌ی نقدی مسابقات طی کند.

جالب اینجا است که MidOne احتمالاً به‌عنوان بازیکن پست چهار به تیم سابق خود برمیگردد؛ پستی که به‌شکل حرفه‌ای در آن بازی نکرده است. این ستاره‌ی مالزیایی یک بازیکن خط میانی بازی‌ساز و تهاجمی برای تیم سیکرت بود و اکنون می‌توان انتظار داشت که آن مهارت‌ها را در پست ناآشنای دیگری به کار گیرد. مسابقات ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational Singapore در زمره‌ی رویدادهای ماینور و میجور Dota Pro Circuit این فصل قرار نمی‌گیرد و براین‌اساس هیچ امتیازی برای راه‌یابی به مسابقات اینترنشنال سال آینده در اختیار نمی‌گذارد.

بااین‌حال تیم‌های دسته اول بسیاری نظیر TNC Predator و Vici Gaming، قهرمان و نایب قهرمان مسابقات MDL Chengdu Major در مسابقات ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational Singapore حضور دارند. تیم‌های دیگری چون PSG.LGD ،Virtus Pro و Team Secret نیز اولین رویداد لَن این فصل را تجربه می‌کنند. مسابقات ONE Esports Invitational در بازه‌ی زمانی ۲۶ آذر تا ۱ دی (۱۷ تا ۲۲ دسامبر) در استادیوم سرپوشیده‌ی سنگاپور برگزار خواهد شد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده