نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تیم CDEC Gaming رشته Dota 2 با Ahjit برای پیوستن به ترکیب به توافق رسید

تیم CDEC Gaming پس از ناکامی در راه‌یابی به مسابقات WePlay! Bukovel Minor تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب گرفت.

لی “Ahjit” جی سان در خرداد امسال از ترکیب تیم Mineski خارج شد و چهار ماه گذشته را در خدمت تیم CDEC Avenger بود. حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که این بازیکن به جای گو “Eve” یوهنگ در ترکیب اصلی CDEC Gaming قرار گرفته است. تیم CDEC Gaming در مرحله‌ی مقدماتی دومین رویداد ماینور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 شرکت کرد و حتی تا فینال پیش رفت، اما نهایتاً با نتیجه‌ی ۰-۳ مغلوب تیم Royal Never Give Up شد و تنها سهمیه‌ی منطقه‌ی چین برای راه‌یابی به تورنمنت WePlay! Bukovel Minor را از دست داد. سازمان CDEC با انتشار یک پیام تازه در Weibo اظهار داشت:

گو “Eve” یوهنگ تقاضای استراحت داشت و به‌همین‌خاطر موقتاً به فهرست بازیکنان غیرفعال اضافه شد. از امروز لی “Ahjit” جی سان جای خالی او را در ترکیب CDEC پر می‌کند. لی جی سان یک بازیکن مالزیایی است که پیش‌ازاین برای Mineski ،Tigers ،WG.U و تیم‌های دیگر بازی کرده است. انتظار می‌رود که پیوستن این بازیکن به ترکیب انرژی تازه‌ای را به تیم تزریق کند.

براین‌اساس گو یوهنگ به فهرست بازیکنان غیرفعال منتقل و Ahjit به‌عنوان بازیکن تازه‌ی پست یک به ترکیب اصلی CDEC Gaming اضافه می‌شود. از قرار معلوم این اقدام به‌دنبال درخواست مرخصی Eve صورت گرفته است. درحال‌حاضر لی “Ahjit” جی سان، گو “Xm” هانگ‌چنگ، شن “123” چائو، جو “James” یی‌فو و چن “Victoria” گوانهونگ ترکیب تیم CDEC Gaming را تشکیل می‌دهند. ترکیب تیم CDEC Gaming را بیشتر بازیکنانی که سابقه‌ی زیادی در زمینه‌ی بازی برای تیم‌های بزرگ‌تر ندارند، شکل می‌دهد و به‌این‌خاطر استفاده‌ی آن‌ها از Ahjit تاحدی غیرعادی بود.

لی جی سان نقش پررنگی در ترکیب پیش از اینترنشنال ۹ تیم Mineski داشت و در گذشته نیز زیر سایه‌ی تیم‌های تایگرز و فناتیک به رقابت می‌پرداخت. باتوجه‌به اینکه تیم CDEC Gaming در مرحله‌ی مقدماتی رویدادهای ماینور/میجور پیش‌رو در برابر تیم‌های قدرتمندی نظیر Royal Never Give Up ،Team Aster و Invictus Gaming قرار گرفت و در دور دوم رقابت‌ها شاهد باخت آن‌ها بودیم، افزودن بازیکن باتجربه‌ای چون Ahjit به ترکیب می‌تواند در طولانی مدت به آن‌ها کمک کند. این بازیکن در مرحله‌ی مقدماتی نخستین رویداد ماینور این فصل یعنی مسابقات Dota Summit 11 نیز شرکت داشت و تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی شرکت در رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit دارد.

باتوجه‌به قرارگیری Eve در فهرست بازیکنان غیرفعال و اینکه هیچ تاریخی برای بازگشت او به ترکیب اعلام نشده است، مشخص نیست که Ahjit تا چه زمانی در ترکیب تیم CDEC Gaming باقی خواهد ماند. این تنها می‌تواند یک تغییر موقت در ترکیب تیم باشد و زمان کوتاهی را برای استراحت Eve مهیا کند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده