نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

فهرست تیم‌های راه‌یافته به مسابقات WePlay! Bukovel Dota 2 Minor مشخص شد

مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به پایان رسید و فهرست تیم‌های واجد شرایط شرکت در مسابقات WePlay! Bukovel مشخص شد.

تیم‌هایی که از راه‌یابی به مسابقات DreamLeague Season 13 Major بازماندند، می‌توانند شانس خود را برای کسب بلیت مسابقات WePlay! Bukovel Minor امتحان کنند. چهار تیم برتر هر یک از مناطق که واجد شرایط شرکت در دومین رویداد میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 نشدند، برای کسب جواز حضور در رویداد ماینور آتی تلاش می‌کنند. مناطق اروپا، چین و جنوب‌شرقی آسیا سه سهمیه برای شرکت در مسابقات DreamLeague Season 13 داشتند و به‌همین‌خاطر تنها یک سهمیه برای حضور آن‌ها در ماینور پیش‌رو در نظر گرفته شده است.

دراین‌میان مناطق CIS یا کشورهای مستقل مشترک المنافع و آمریکای شمالی دارای دو نماینده در مسابقات WePlay! Bukovel خواهند بود؛ زیرا تنها دو سهمیه برای ورود آن‌ها به رویداد میجور کنار گذاشته شده بود. بااینکه منطقه‌ی آمریکای جنوبی تنها دارای دو سهمیه برای راه‌یابی به مسابقات DreamLeague Season 13 بود، اما به‌خاطر نابرابری قدرت تیم‌های این منطقه با سایر مناطق تنها شاهد یک سهمیه برای آن‌ها هستیم. باعنایت‌به اینکه رقابت اصلی منطقه‌ی آمریکای شمالی بین تیم‌های paiN Gaming و beastcoast است که هر دو آن‌ها بلیت شرکت در میجور آتی را به دست آوردند، درنظرگرفتن یک سهمیه برای این منطقه عادلانه به نظر می‌رسد. شما می‌توانید در ادامه فهرست تیم‌های حاضر در مسابقات WePlay! Bukovel Minor را مشاهده کنید.

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات وی‌پلی! بوکاول

NigmaGambit Esports
Royal Never Give UpTeam Spirit
Geek FamNinjas in Pyjamas
FURIA EsportsFighting PandaS

 مسابقات WePlay! Bukovel Minor در بازه‌ی زمانی ۱۹ تا ۲۲ دی (۹ تا ۱۲ ژانویه ۲۰۲۰) در بوکاول که بزرگ‌ترین پیست اسکی در اروپای شرقی به‌حساب می‌آید، برگزار خواهد شد. برای این رویداد ماینور در مجموع جایزه‌ی نقدی ۳۰۰ هزار دلاری و ۶۶۰ امتیاز Dota Pro Circuit در نظر گرفته شده است که بین ۸ تیم حاضر در مسابقات تقسیم می‌شود. دراین‌میان، از برنده‌ی خوش‌شانس این تورنمنت به صورت مستقیم برای شرکت در مسابقات DreamLeague Season 13 Major دعوت به عمل می‌آید.

WePlay! Bukovel Minor

باعنایت‌به اینکه قهرمان WePlay! Bukovel مستقیماً به دومین رویداد ماینور این فصل راه می‌یابد، این تیم تنها بیشترین امتیازِ کسب‌شده در یکی از دو رویداد را به دست می‌آورد. به‌عنوان مثال، اگر تیم قهرمان، رتبه‌ی آخر رویداد میجور را تصاحب کند، تنها ۱۴۰ امتیاز مربوط‌به ایستادن در رده‌ی اول رویداد ماینور را دریافت خواهد کرد. اما اگر در عوض در رده‌ی هشتم رویداد میجور قرار بگیرد، ۴۵۰ امتیاز مربوط به قرارگیری در این جایگاه را به‌جای ۱۴۰ امتیاز مربوط‌به رده‌ی اول رویداد ماینور کسب می‌کند.

سازمان وی‌پلی از نحوه‌ی برگزاری رویداد WePlay! Bukovel Minor نیز پرده برداشته است. براساس اعلام این سازمان، در مرحله‌ی گروهی تیم‌ها به دو گروه متشکل از ۴ تیم تقسیم می‌شوند و به‌شکل Best-of-Three و با فرمت GSL به رقابت می‌پردازند. پس از پایان رقابت‌های این مرحله، دو تیم برتر هر گروه در براکت بالایی مرحله‌ی اصلی دسته‌بندی خواهند شد و دو تیم انتهای جدولی از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج می‌شوند. در مرحله‌ی اصلی، تیم‌ها در یک براکت دو حذفی به مصاف هم می‌روند و نحوه‌ی برگزاری تمام دیدارها به‌استثنای «دیدار فینال» که به‌شکل Bo5 پیگیری می‌شود، به‌صورت Best-of-Three است. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده