نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳

تریلر جدید رویداد کراس اور بازی Persona 5 Royal با بازی Another Eden منتشر شد

رویداد کراس‌اور بازی Persona 5 Royal با بازی Another Eden از تاریخ ۲۰ آذر آغاز می‌شود و به همین مناسبت تریلری از این رویداد منتشر شده است که شخصیت‌های قابل بازی جوکر و مورگانا را به نمایش می‌گذارد.

طبق آخرین اخبار بازی، رویداد کراس‌اور بازی Persona 5 Royal با بازی Another Eden: The Cat Beyond Time and Space به‌زودی آغاز می‌شود. بازی Another Eden یک بازی موبایلی محبوب است که بازیکن در آن کنترل شخصیتی‌هایی به نام آلدو و خواهرش فینی را بر عهده می‌گیرد. روزی از روزها پادشاه هیولاها به‌دنبال توانایی‌های خفته‌ی فینی می‌گردد تا از آن‌ها برای نابود کردن تمامی انسان‌های روی زمین استفاده کند تا تنها موجوداتی با نژاد خود بتوانند روی سیاره زندگی کنند. در طی تلاش‌های ناامیدانه‌ی آلدو برای نجات خواهرش، براثر اتفاقی عجیب در فضا و زمان، آلدو به ۸۰۰ سال آینده سفر می‌کند. 

این رویداد کرا‌س‌اور که Bound Wills and the Hollow Puppeteer نام دارد، از تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) آغاز خواهد شد. شما می‌توانید ازطریق صفحه‌ی رسمی این رویداد اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن دریافت کنید. در ادامه بد نیست نگاهی به تریلر منتشر شده از بازی بیندازیم که شخصیت جوکر را درکنار سایر اعضای گروه Phantom Thieves نشان می‌دهد‌: 

دانلود از آپارات

شخصیت‌های جوکر و مورگانا پس از اتمام خط داستانی خود در این رویداد دائمی، به‌عنوان شخصیت‌های قابل بازی باز می‌شوند که این خط داستانی پس از به پایان رساندن فصل ۱۳ بازی Another Eden در دسترس قرار می‌گیرد.

استودیو Atlus چندی پیش اطلاعات زیادی را از بازی Persona 5 Royal به اشتراک گذاشت. از جمله این اطلاعات می‌توان به حالت جدید بازی به نام My Palace یا بسته‌ی الحاقی بازی که شامل شخصیت‌های اصلی نسخه‌های سوم و چهارم سری Persona به‌عنوان باس فایت‌ می‌شود، اشاره کرد. مبارزه با این باس‌های جدید در قالب بخش Challange Battle در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این حالت، به این لینک مراجعه کنید. درکنار این موارد تریلر‌های بسیاری نیز از تمامی شخصیت‌های بازی Persona 5 Royal (شامل جوکر، کاسومی، یوسوکه، ماکاتو، هارو، مورگانا و بسیاری از شخصیت‌های دیگر) در جریان یک لایو استریم منتشر شده‌اند.

بازی Persona 5 Royal در چند نسخه مختلف عرضه می‌شود که طرفداران می‌توانند از میان آن‌ها هرکدام را که باب میلشان بود، انتخاب کنند. از میان این نسخه‌ها، The Steelbook Launch Edition همراه‌ با یک استیل بوک بسیار زیبا منتشر می‌شود که برای کلکسیونر‌ها بسیار جذاب به نظر می‌رسد. همچنین اگر می‌خواهید پول بیشتری برای این بازی خرج کنید، می‌توانید نسخه‌ی Phantom Thieves Edition را خریداری کنید که علاوه‌بر استیل بوک، شامل یک ماسک زیبا (مربوط‌به شخصیت جوکر)، آرت بوک و دیسک موسیقی‌های بازی می‌شود. این نسخه با برچسب قیمتی ۸۹.۹۹ دلاری عرضه خواهد شد. 

بازی انحصاری Persona 5 Royal در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) در ژاپن برای پلی‌ استیشن 4 عرضه شد و توانست تا به این لحظه فروشی معادل ۴۰۰ هزار نسخه داشته باشد و عملکردی بسیار خوب را از خود به جا بگذارد. این بازی در تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۲۰ (۱۲ فروردین سال ۱۳۹۹) در غرب نیز منتشر خواهد شد. بازی اصلی Persona 5 نیز تاکنون فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و موفق شده است تا ۳.۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد. 

نظر شما راجع به بازی Persona 5 Royal و رویداد کراس‌اور آن با بازی Another Eden چیست؟ آیا شما نیز از طرفداران سری Persona محسوب می‌شوید و بازی Persona 5 Royal در فهرست انتظار شما است؟ شما می‌توانید در انتها تصاویر منتشر شده از این رویداد را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

Persona 5 Royal X Another Eden

Persona 5 Royal X Another Eden


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده