نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶

بازی‌های Middle-Earth: Shadow of War ،Hollow Knight و Persona 5 به سرویس PS Now اضافه شدند

سه بازی پرسونا 5، Middle-Earth: Shadow of War و Hollow Knight به‌عنوان آثار ماه نوامبر سرویس PS Now، در دسترس بازیکنان قرار گرفتند.

همانطور که خودتان بهتر می‌دانید، سرویس‌های آنلاین و سرویس‌های استریمینگ این روزها اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده‌اند. پس از مایکروسافت که سرویس‌هایی به‌شدت کاربردی و مفید مثل ایکس باکس گیم‌پس و بکوارد را راه‌اندازی کرد، شرکت‌هایی مثل سونی هم به‌جنب و جوش افتادند تا با آن رقابت کنند و نتیجه‌ی آن، فعالیت بیشتر سرویس PS Now بود که سونی مدت‌ها آن را دست‌نخورده گذاشته بود. حالا مدتی می‌شود که سونی مشغول بروزرسانی این سرویس شده و بازی‌ها و اشتراک‌های جدید و متنوعی را در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 قرار داده است.

در جریان آخرین اخبار بازی و پیرو سیاست‌های جدید سونی پیرامون سرویس PlayStation Now، شاهد اضافه شدن ۳ بازی جدید به‌سرویس نام‌برده هستیم که هرکدام از آثار شاخص سبک خود هستند. از امروز می‌توانید بازی‌های Hollow Knight ،Middle-Earth: Shadow of War و Persona 5 را درصورت داشتن این اشتراک تجربه کنید که هر کدام از این بازی‌ها در سبک‌های اکشن/ادونچر، سایداسکرولر/اکشن و JRPG از آثار سرآمد چند سال اخیر هستند؛ مخصوصا بازی Persona 5 که حتی از آن به‌عنوان بهترین بازی JRPG ساخته‌شده در چندین سال اخیر یاد می‌شود. اگر از دارندگان اشتراک PS Now هستید، می‌توانید این سه بازی را از امروز تا ۴ فوریه‌ی ۲۰۲۰ (۱۵ بهمن) تجربه کنید. سونی همچنین فهرست محبوب‌ترین بازی‌هایی را که بیشترین ساعت بازی را در ماه اکتبر به‌خود اختصاص داده بودند منتشر کرده است که در ادامه‌ی مطلب آن را مطالعه می‌کنیم.

  1. Grand Theft Auto V
  2. God of War
  3. Uncharted 4: A Theif’s End
  4. Infamous Second Son
  5. Rocket League
  6. Fallout 4
  7. NBA 2K18
  8. WWE 2K18
  9. Mortal Kombat X
  10. /Batman: Arkham Knight
  11. Mafia 3
  12. Farming Simulator 19


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده