// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Jotun Valhalla Edition را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنید

علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن ماجراجویی می‌توانند بازی Jotun Valhalla Edition را ازطریق فروشگاه اپیک گیمز به رایگان دانلود و تجربه کنند.

هفته گذشته بود که بازی Rayman Legends به‌صورت رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت. در ادامه اعلام شد که بازی بعدی، Jotun Valhalla Edition خواهد بود. طبق جدیدترین اخبار بازی، Jotun Valhalla Edition هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است و کاربران می‌توانند با اضافه کردن این بازی به فهرست بازی‌های خود در فروشگاه اپیک گیمز، آن را برای همیشه به رایگان دانلود و از تجربه آن لذت ببرند.

Jotun Valhalla Edition یک بازی اکشن ماجراجویی اساطیری است که در سرزمین نورث روایت می‌شود. بازیکن هدایت ثورا را برعهده می‌گیرد که یک وایکینگ مبارز است و به شکل غمناکی کشته می‌شود. ثورا در جریان داستان باید خود را به خدایان ثابت کند تا بتواند وارد والهالا شود. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی Jotun Valhalla Edition، طراحی بصری آن است که بسیار چشم‌نواز است. همچنین باس‌های بازی هم به‌گونه‌ای طراحی شده‌ است که مخاطب را به‌چالش می‌کشد.

در انتها مشخص شده است که The Escapists، بازی بعدی است که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. برای اضافه کردن Jotun Valhalla Edition به فهرست بازی‌های خود، تنها تا تاریخ ۲۱ آذر ماه فرصت دارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده