// شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۷

بازی Rayman Legends را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز، هم‌اکنون می‌توانند بازی Rayman Legends را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

Rayman Legends برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ روی کنسول‌های نسل هفتمی و کامپیوتر عرضه شد و توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. با گذشت ۶ سال، هنوز هم می‌توان ریمن لجندز را یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر عرضه شده دانست. این بازی هم‌اکنون در دسترس کاربران نسل هشتمی هم قرار گرفته است و نسخه Definitive Edition آن هم روی نینتندو سوییچ عرضه شده است. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران فروشگاه اپیک گیمز هم در جریان بازی‌های رایگان این فروشگاه، می‌توانند Rayman Legends را به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنند. پس از فعال کردن ریمن لجندز، این بازی برای همیشه به‌صورت رایگان در میان بازی‌های شما قرار می‌گیرد. Rayman Legends دارای ۱۴۰ مرحله‌ی مختلف است که ۳۰ مرحله‌ی آن، نسخه ریمستر شده مراحل Rayman Origins است. همچنین کاربران می‌توانند به‌صورت کوآپ چهارنفره، این بازی را درکنار دوستان خود تجربه کنند.

در انتها اشاره کنم که تنها تا تاریخ ۱۵ آذر ماه (۶ دسامبر) قادر به دریافت این بازی به‌صورت رایگان هستید. در تاریخ ۱۴ آذر ماه هم می‌توانید بازی Jotun: Valhalla Edition را به رایگان دانلود و تجربه کنید. نظر شما کاربران زومجی درمورد بازی Rayman Legends چیست؟ آیا از تجربه بازی لذت برده‌اید؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده