نویسنده: نیما احمدی
// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

بازی Call of Duty Mobile تاکنون بیش از ۱۷۲ میلیون بار دانلود شده است

بازی Call of Duty Mobile از زمان انتشار خود روز به روز درحال پیشرفت بوده است. حال طبق گزارش‌های جدید، این بازی تاکنون نزدیک به ۱۷۲ میلیون بار دانلود شده است.

سری Call of Duty همیشه جزو بهترین بازی‌های تیراندازی بوده است. این مجموعه محبوب نزدیک به ۱۵ سال است که در صدر جداول فروش و جزو بازی‌های پرطرفدار پلتفرم‌های کنسولی و کامپیوتری بوده است. حال سری Call of Duty به دستگاه‌های موبایل نیز راه یافته و هرروز رکورد تازه‌ای را برای خود ثبت می‌کند. بازی Call of Duty Mobile را می‌توانید با استفاده از کنترلر نیز تجربه کنید.

طبق گزارش‌های Sensor Tower، تعداد دانلود بازی Call of Duty: Mobile در ماه دوم نسبت به ماه اول چندان بالا نبود، ولی با این‌حال باز هم به خوبی توانست جایگاه خود را حفظ کند. این بازی رایگان تاکنون درحدود ۱۷۲ میلیون بار دانلود شده است. بازی Call of Duty Mobile در ماه گذشته نزدیک به ۳۱ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. این بازی در ماه اول عرضه خود توانست مبلغ ۵۴ میلیون دلار سود کند که با جمع کردن این مبالغ، تاکنون نزدیک به ۸۷ میلیون دلار درآمد داشته است. آمریکا با داشتن ۴۲ درصد از بازار این بازی، سود عمده‌ای را تشکیل می‌دهد. ژاپن نیز با سهم ۱۱ درصد در رده دوم قرار گرفته است.

بازی Call of Duty Mobile برای دانلود در پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده