// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

بهترین بازی و برنامه 2019 گوگل پلی معرفی شد

شرکت گوگل بهترین بازی، برنامه، فیلم و کتاب فروشگاه گوگل پلی در 2019 را انتخاب کرده است و Call of Duty: Mobile به‌عنوان بهترین بازی اندروید شناخته شده است.

با نزدیک شدن به پایان هر سال، شرکت گوگل بهترین بازی، فیلم، برنامه و کتاب فروشگاه گوگل پلی را معرفی می‌کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی موبایل، در بخش بهترین برنامه، Ablo لقب بهترین برنامه اندروید را از آن خود کرده است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا دوستانی را در سراسر جهان پیدا کنند. 

بااین‌حال در بخش بهترین بازی، شاهد دسته‌بندی‌های مختلفی هستیم. در شاخه بهترین بازی، Call of Duty Mobile توانسته است به‌عنوان بهترین بازی اندروید ۲۰۱۹ فروشگاه گوگل پلی انتخاب شود. این در حالی است که Call of Duty Mobile، در شاخه بهترین بازی از دید کاربران هم جایزه بهترین بازی را دریافت کرده است. کاربران در اواسط ماه نوامبر و به مدت ۱۲ روز می‌توانستند بهترین تجربه خود در سال ۲۰۰۱۹ را انتخاب کنند. در ادامه، بازی اندروید Brawl Stars به‌عنوان بهترین بازی رقابتی و Ailment به‌عنوان بهترین بازی مستقل انتخاب شده‌اند.

جدا از شاخه‌های ذکر شده، بازی اندروید Angry Birds Dreams Blast توانسته است به‌عنوان بهترین بازی کژوال شناخته شود. در آخر هم بازی موبایل Archero، به‌عنوان نوآورانه‌ترین بازی فروشگاه گوگل پلی شناخته شده است. کاربران زومجی از اینجا می‌توانند لیست کامل برنامه‌های هر بخش از  فروشگاه گوگل پلی را مشاهده کنند.


منبع 9to5google
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده