// یکشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹

آپدیت حالت زامبی بازی Call of Duty Mobile منتشر شد

حالت زامبی بازی Call of Duty: Mobile با جدیدترین به‌روزرسانی آن برای مدت محدودی در دسترس قرار گرفت.

Call of Duty: Mobile یک بازی رایگان برای اندروید و iOS است که سعی دارد تجربه‌ی مشابهی را در دسترس کاربران موبایل قرار دهد. این بازی که ماه گذشته منتشر شد، توانست با بیش از صد میلیون بار دانلود در هفته‌ی اول انتشار خود، رکورد پردانلودترین بازی موبایل را از آن خود کند. نقشه‌های به‌کار گرفته شده در این بازی برگرفته از دو سری مدرن وارفر و بلک آپس هستند و همچنین استودیو تنسنت گیمز (Tencent Games)، سازنده بازی اندروید و آيفون Call of Duty Mobile، حالت‌های مختلفی نظیر Search and Destroy و Team Deathmatch را برای بازی خود استفاده کرده است.

هنگام عرضه‌ی بازی Call of Duty: Mobile، در منو آغازین گزینه‌ای برای حالت زامبی وجود داشت که به‌دلیل نیاز به رفع تعدادی اشکال در لحظه‌‌های آخر در دسترس نبود. بالاخره از امروز بازیکنان می‌توانند این حالت را تجربه کنند.

پس از رسیدن به لول ۵ در بازی Call of Duty: Mobile، بازیکنان می‌توانند برای مدت زمان محدودی حالت زامبی را بازی کنند. این حالت بازی در Shi No Numa جریان دارد که برای اولین‌بار در بازی Call of Duty: World at War آن را دیدیم. دو راه مختلف برای بازی در حالت زامبی وجود دارد. یک حالت Survival است که در آن باید سعی کنید تا زمانی‌که می‌توانید زنده بمانید که طرفداران بازی با این حالت آشنا هستند. حالت دیگر Raid Mode است در آن باید سعی کنید پیش از روبه‌رو شدن با یک باس با نام The Abomination، دربرابر تعدادی موج دشمن زنده بمانید. Raid Mode یک حالت جدید از زامبی است که تابه‌حال در تاریخ این سری بازی آن را ندیده‌ایم.

مدت زمانی‌که حالت زامبی در دسترس خواهد بود در حال حاضر مشخص نیست. بازی موبایل کالاف دیوتی با نام Call of Duty Mobile هم‌اکنون برای آیفون و اندروید در دسترس است و بازیکنان می‌توانند این بازی را به رایگان تجربه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر زمان انتشار این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده