نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

سازمان OG تیم Dota 2 جدیدی را با نام OG Seed معرفی کرد

سازمان OG پس از انتشار به‌روزرسانی The Outlanders، از تیم Dota 2 جدیدی با نام OG Seed رونمایی کرد.

سازمان OG پیش‌ازاین با انتشار یک توییت تازه به این موضوع اشاره کرد که احتمالاً یوهان “N0tail” سانستین نقش مربی را برعهده خواهد گرفت. طبیعتاً ما انتظار داشتیم که این بازیکن افسانه‌ای Dota 2 در نقش مربی تیم OG، قهرمان دو دوره‌ی پیاپیِ مسابقات اینترنشنال ظاهر شود، اما در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که این‌گونه نیست.

دانلود از وب‌سایت آپارات

سانستین به‌جای مربی‌گری تیم اصلی، به ترکیب دوم و تازه تشکیل‌شده‌ OG که OG Seed نام دارد، کمک خواهد کرد. نکته‌ی جالب ماجرا این است که OG Seed همان تیمی است که دیروز با نام Four Euros One Murica برای شرکت در مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ ثبت نام کرد. نیت اصلی OG برای چنین کاری کمک به بازیکنان OG Seed برای دستیابی به رویایشان است. بر اساس اعلام سباستین “Ceb” دبز، آن‌ها خواهان تشکیل یک تیم از بازیکنانی هستند که شدیداً به آن‌ها ایمان دارند.

درحال‌حاضر راسموس “Chessie” بلومدین، عمر “Madara” دباچاک، آندریاس “Xibbe” راگنمالم، ذاکری ”ZFreek” فریدمن و پِتو “Peksu” واتاینِن فهرست بازیکنان تیم OG Seed را تشکیل می‌دهند. فارغ از این تیم تازه تاسیس، یوهان “N0tail” سانستین تایید کرد که تیم OG در رویداد میجور آتی شرکت نخواهد کرد. این بدان معنا است که ما تا سال ۲۰۲۰ قادر به تماشای بازی‌های تیم قهرمان دو دوره از تورنمنت سالانه‌ی اینترنشنال نخواهیم بود. تا آن زمان، OG تمام انرژی و دانش خود را صرف تیم OG Seed خواهد کرد تا آن‌ها را به رویایشان نزدیک کند.

دور از انتظار نیست که این تیم نیز به جمع تیم‌های برتر منطقه صعود کند و شاهد حضور آن‌ها در رویداد The International سال آینده باشیم. مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور این فصل در تاریخ ۱۰ تا ۱۵ آذر (۱ تا ۶ دسامبر) برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مسابقات WePlay! Bukovel Minor و DreamLeague Season 13 را مشخص می‌کند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده