نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵

سازمان OG در حال تشکیل یک تیم CS:GO با مدیریت Ceb و N0tail است

ظاهراً سازمان پرآوازه‌ی OG آماده‌ی تزریق پول به رگ‌های سایر رشته‌های Esports است و در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از تیم Counter-Strike: Global Offensive آن‌ها خواهیم بود.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که OG آماده است تا با افزودن یک تیم CS:GO به سازمان گسترش یابد و با استناد به لیست‌های مربوط‌به کسب‌وکار، این ترکیب تازه توسط قهرمان‌های دو دوره از مسابقات اینترنشنال یعنی یوهان “N0tail” سانستین و سباستین “Ceb” دبز اداره خواهد شد. شایعات شکل‌گیری یک تیم Counter-Strike: Global Offensive به‌وسیله‌ی OG از ماه‌ها پیش به گوش می‌رسد، اما اسناد رسمی موجود در پرونده‌های عمومی نشان می‌دهد که این کار در واقع توسط دو بازیکن Dota 2 سازمان انجام می‌شود. نیلز تاپ، یکی از مفسران CS:GO در این‌باره گفت:

شرکتی با نام OG CS:GO در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۱۹ در دانمارک ثبت شد. این شرکت تازه یک شرکت فرعی برای شرکتِ اصلی OG که در سال ۲۰۱۸ ثبت شده است، به حساب می‌آید. این اطلاعات فاش نشده و به‌شکل عمومی در دسترس است.

ظاهراً تیم رشته کانتر استرایک سازمان OG زیر نظر N0tail و Ceb اداره خواهد شد

شرکت تازه که تحت عنوان OG CS:GO ثبت شده است، یک شاخه‌ی مستقیم از تیم اصلی محسوب نمی‌شود، بلکه در عوض به‌عنوان یک شرکت فرعی برای سازمان مادر فعالیت می‌کند. همچنین همانطور که پیش از این به آن اشاره شد، ثبت رسمی شرکت در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۸ (۵ نوامبر ۲۰۱۹) در دانمارک انجام شده است. این فرم‌ها Ceb و N0tail را به‌عنوان مدیران و صاحبان شرکت OG CS:GO معرفی می‌کنند. از آن‌جایی‌که درحال‌حاضر N0tail و Ceb در رقابت‌های بازی Dota 2 شرکت نمی‌کنند، جای تعجبی ندارد که آن‌ها سکان هدایت تیم تازه را بر عهده بگیرند و روی سایر ظرفیت‌ها کار کنند.

در طول ماه‌های گذشته، شایعاتی از اینکه تیم OG رشته‌ی Counter-Strike: Global Offensive از نیتن “-NBK” اشمیت در ترکیب استفاده می‌کند، به گوش می‌رسید، اما این موضوع تابه‌حال تایید یا رد نشده است. تمام اطلاعات مربوط‎به ترکیب این تیم در حد حدس‌وگمان است، اما رونمایی از تیم CS:GO سازمان OG احتمالاً در آینده‌ی نزدیک اتفاق خواهد افتاد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده