نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

تیم EHOME رشته Dota 2 بازگشت Sylar به ترکیب را تایید کرد

لو جیاجون به ای‌هوم بازگشت تا زیر سایه‌ی این تیم چینی در رقابت‌های Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 شرکت کند.

تیم EHOME رشته‌ی Dota 2 بازی‌های بی‌نظیری در فصل گذشته به نمایش گذاشت و مقام قهرمانی چندین رویداد بزرگ را به دست آورد. بااینکه این تیم نتوانست به مسابقات The International 9 راه یابد، بسیاری بر این باور بودند که آن‌ها گردوخاک زیادی در رقابت‌های Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به پا خواهند کرد. متاسفانه، حداقل تابه‌حال شاهد چنین اتفاقی نبودیم. علی‌رغم اینکه تیم ای‌هوم واجد شرایط شرکت در مسابقات MDL Chengdu Major شد، اما نتوانست در این رویداد کاری از پیش ببرد. تیم EHOME پس از عملکرد بسیار ضعیفی که در این تورنمنت داشت، در راند دوم براکت پایینی با نتیجه‌ی ۰-۲ مغلوب تیم لیکوئید شد و به خانه بازگشت. براین‌اساس، ای‌هوم چنگ “vtFaded” جا هاو را از ترکیب حذف کرد و این بازیکن بااستعداد Carry تصمیم گرفت تا شانس خود را در منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا و با تیم Alpha x Hashtag امتحان کند. ای‌هوم با انتشار یک توییت تازه درباره‌ی تغییرات تازه ترکیبش گفت:

هواداران عزیز، ما با تیم Alpha x Hashtag برای انتقال NothingToSay به EHOME و قرض‌دادن vtFαded به آن‌ها به توافق رسیده‌ایم. برای دومین رویداد میجور، NothingToSay جایگزین 897 در خط میانی خواهد شد. دراین‌میان 897 به یک بازیکن غیرفعال تبدیل می‌شود. از تلاش‌های vtFαded سپاسگزاریم و آینده‌ی روشنی را برایش آرزو می‌کنیم.

تیم EHOME جای خالی vtFaded را با چنگ “NothingToSay” جین شانگ پر خواهد کرد. درست زمانی که همه فکر می‌کردند که ترکیب آن‌ها به آخر خط رسیده است، این سوپرایز بزرگ خودش را نشان داد. ظاهراً تنگ "897" ژیرویی نیز به‌منظور ورود لو “Sylar” جیاجون به ترکیب، به فهرست بازیکنان غیرفعال اضافه می‌شود. دراین‌میان باید به این مورد اشاره کنیم که Sylar یکی از افسانه‌ای‌ترین بازیکنان چینی که تابه‌حال Dota 2 به خود دیده است، به‌حساب می‌آید. این بازیکن در گذشته برای تیم‌های بزرگی بازی کرده است و بدون شک برای رهایی از مشکل فعلی تیم ای‌هوم به آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

درحال‌حاضر لو “Sylar” جیاجون، چنگ “NothingToSay” جین شانگ، ژانگ “Faith_bian” رویدا، ژائو “XinQ” زیکسینگ و ژانگ “y” ییپینگ فهرست بازیکنان تیم EHOME را تشکیل می‌دهند. همان‌طور که احتمالاً می‌توان حدس زد، ما می‌توانیم در چند روز آینده شاهد بازی‌های ترکیب تازه‌ی ای‌هوم باشیم. مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجور این فصل به‌زودی آغاز می‌شود و تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که ای‌هوم قادر به استفاده از تمام پتانسیل خود باشد؛ چرا که روی کاغذ، این ترکیب هرآنچه برای پیروزی در اینترنشنال نیاز است، در اختیار دارد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده