// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵

بایوور: از بازی Anthem به‌صورت بلند‌مدت پشتیبانی می‌کنیم

شرکت بایوور در جدیدترین صحبت‌های خود از پشتیبانی بلند‌مدت برای بازی Anthem سخن گفته است.

براساس جدیدترین اخبار بازی و طبق گفته‌های چاد رابرتسون، سرپرست بخش سرویس‌های شرکت Bioware، این شرکت قصد دارد به‌صورت طولانی‌مدت از بازی Anthem پشتیبانی کند و مشکلاتی را که کاربران این بازی از آن‌ها رنج می‌برند، برطرف کند. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

ما تمامی مشکلات شما را در مورد مسائل و ایرادهای جدی بازی Anthem شنیده‌ایم و مشغول رفع کردن آن‌ها هستیم. برخی از مشکلات بازی نیازمند بررسی و صرف زمان بیشتری است تا به شکلی شایسته برطرف شود. در حال حاضر گروهی از افراد متخصص مشغول رفع کردن این ایرادها هستند و نتایج فعلی قابل‌قبول و امیدوارکننده هستند.

وی ادامه داد:

برای رفع کردن این ایرادها در طولانی‌مدت هم برنامه‌ی ما انتشار آپدیت‌ها و آغاز فصل‌های جدید بازی است که فکر می‌کنیم بازیکنان از آن لذت کافی را ببرند. این رخدادها دقیقا همان رقابت‌ها و لذتی را برای شما به ارمغان خواهند آورد که پیش‌تر تجربه آن را داشته‌اید. سعی کرده‌ایم که تمامی این محتواها تا جای ممکن قالبی جذاب و سرگرم‌کننده برای بازیکن داشته باشد.

Anthem

جدیدترین موردی که رابرتسون از آن‌ سخن گفته است، یک رویداد با نام Cataclysm است که علاوه‌بر اضافه کردن موارد متعدد به بازی، محتوای داستانی جدیدی را هم به این اثر وارد می‌کند. وی همچنین از یک‌سری تغییرات در جهت بهبود گیم‌پلی بازی خبر داده است که با توجه به بازخوردهای کاربران اعمال شده است. در آپدیت Cataclysm بازی Anthem علاوه‌بر تغییراتی که در سیستم مبارزه‌های بازی اعمال شده است، تعدادی پاداش جدید هم به بازی اضافه شده است و همچنین نکات بیشتری هنگام بارگذاری بازی روی صفحه نمایش داده می‌شود تا بازیکن را با این رخداد به‌خوبی آشنا کند. رابرتسون صحبت‌های خود را به شرح زیر ادامه داد:

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتم، ما می‌خواهیم با کاربران روراست و صادق باشیم و بگوییم که برای بهتر شدن Anthem و تبدیل کردن آن به یک بازی قابل‌قبول نیازمند زمان بیشتری هستیم و باید در طولانی‌مدت به این هدف دست پیدا کنیم. ما همچنین می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانیم با ارائه یک بازی خوب و لذت‌بخش، صحبت‌ها و وعده‌های خود را تصدیق کنیم. در حال حاضر هیچ خبر جدیدی مبنی‌بر این‌که بازی Anthem در طولانی‌مدت چه تغییراتی را پذیرا خواهد بود، موجود نیست. تنها می‌توانیم بگوییم که قطعا با جامعه کاربران خود در ارتباط خواهیم بود و از طریق سرورهای تست عمومی یا PTS هرآن‌چه را که قرار است به بازی Anthem اضافه شود، با شما به‌اشتراک خواهیم گذاشت و شما را در تجربه‌ کردن آن سهیم خواهیم کرد.

بازی Anthem در بررسی زومجی نمره ضعیف ۵.۵ را کسب کرده است و تقریبا شروع شکست‌خورده‌ای را تجربه کرد؛ شکستی که در مقاله‌ای در زومجی دلایل آن را بررسی کردیم. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که این بازی در سرویس‌های Origin Access و EA Access قرار گرفته است.

نظر شما در مورد صحبت‌های رابرتسون چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده