نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

تیم Chaos Esports Club بازی Dota 2 خروج -SabeRLight از ترکیب را اعلام کرد

جوناس ولک ترکیب تیم Chaos Esports Club را ترک کرد تا در ادامه‌ی Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 برای Team Singularity به رقابت بپردازد.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که دوره‌ی آزمایشی جوناس “-SabeRLight-” ولک در تیم Chaos Esports Club به پایان رسیده است و این بازیکن به Team Singularity باز خواهد گشت تا زیر سایه‌ی آن‌ها در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به رقابت بپردازد. دراین‌میان، تیم Chaos EC باید برای دومین بار در ماه به‌دنبال یک بازیکن آفلنر باشد. تیم Chaos Esports Club از -SabeRLight برای شرکت در مسابقات Dota Summit 11 Minor استفاده کرد و در رده‌ی دوم اولین رویداد ماینور فصل ایستاد. این تیم در فینال مسابقات با نتیجه‌ی ۰-۳ مغلوب Invictus Gaming شد و شانس رقابت در مسابقات MDL Chengdu Major را از دست داد. سازمان Chaos EC در این‌باره اظهار داشت:

از ولک برای حضور در تیم در طول مسابقات Dota Summit Minor متشکریم. او دیگر به‌عنوان بازیکن جایگزین به کارش ادامه نمی‌دهد و در عوض به Team Singularity باز خواهد گشت.

جوناس “SabeRLight-” ولک با شرکت در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات The International 9 با تیم Hippomaniacs به شهرت رسید. بازی‌های تماشایی این بازیکن با هیروهایی نظیر Axe ،Centaur Warrunner و Dark Seer در پست سه باعث صعود تیمش به جمع تیم‌های برتر بخش گروهی مسابقات شد، اما آن‌ها در بخش حذفی متحمل دو شکست شدند و از راه‌یابی به مرحله‌ی بعدی بزرگ‌ترین رویداد سالانه‌ی بازی Dota 2 بازماندند.

این بازیکنِ اهل جمهوری چک توجه تیم Team Singularity را به خود جلب کرد و اندکی پس از مسابقات اینترنشنال سال 2019 به خدمت این تیم در آمد. تیم Chaos Esports Club پس از خروج سید سومیل “SumaiL” حسن از ترکیب به دلایل نامعلوم، به‌دنبال بازیکن آفلنر بااستعداد و جوانی بود تا بتواند در رویداد ماینور دوتا سامیت 11 از آن استفاده کند و در نهایت -SabeRLight را از Team Singularity قرض گرفت.

تیم Chaos Esports Club کمتر از سه هفته برای یافتن یک بازیکن آفلنر دیگر و تکمیل ترکیب فرصت دارد. باتوجه‌به اینکه این تیم در تورنمنت میجور آتی حضور ندارد، شانس خود را برای راه‌یابی به مسابقات DreamLeague Season 13 Major و WePlay! Bukovel Minor که در تاریخ ۱۰ آذر (۱ دسامبر) شاهد برگزاری مرحله‌ی مقدماتی آن‌ها خواهیم بود، می‌آزماید. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.   


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده