// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تیم FaZe به عنوان قهرمانی مسابقات BLAST Pro Series: Copenhagen بازی CS:GO دست یافت

تیم FaZe Clan با شکست تیم NiP به‌عنوان قهرمانی مسابقات BLAST Pro Series: Copenhagen 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive دست یافت.

در روزهای اخیر کپنهاگ پایتخت کشور دانمارک میزبان مسابقات BLAST Pro Series: Copenhagen 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive بود که با حضور شش تیم مطرح پیگیری شد. مجموع جوایز این رویداد ۲۵۰ هزار دلار بود و مرحله اصلی مسابقات در سالن ۱۶ هزار نفری رویال آرنا برگزار شد. تیم‌های FaZe، NiP، NaVi، Astralis، Team Liquid و Cloud9 با حضور در این مسابقات دو روز به یادماندنی را برای طرفداران بازی کانتراسترایک رقم زدند که درنهایت با قهرمانی تیم FaZe Clan به پایان رسید. 

مرحله اصلی مسابقات از دو بخش گروهی و فینال تشکیل شده بود. در مرحله اول تمامی تیم‌ها بایستی به‌صورت تک بازی با دیگر رقبای خود روبه‌رو می‌شدند و کسب امتیاز رقابت می‌کردند. دو تیمی که در پایان مرحله گروهی در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفتند، مستقیما راهی فینال مسابقات شدند که با فرمتی best-of-three پیگیری شد. در بخش گروهی تیم FaZe Clan یکی از بهترین نتایج خود را در چند هفته اخیر ثبت کرد و با قرار گرفتن در جایگاه نخست راهی فینال مسابقات شد. بعد از تیم FaZe بازیکنان NiP با ثبت سه پیروزی و دو باخت در جایگاه دوم قرار گرفتند و جواز حضور در بازی فینال را کسب کردند. تیم‌های Astralis و Liquid در بخش گروهی مسابقات یکی از ضعیف‌ترین نتایج خود را ثبت کردند و به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم به کار خود پایان دادند.

مسابقات کانتر استرایک

فینال مسابقات در دو نقشه Nuke و Dust II پیگیری شد. در بازی اول کار به وقت اضافه کشیده شد و تیم NiP با تمام تلاشی که کرد، درنهایت نتوانست به پیروزی دست یابد و راند اول را با نتیجه ۱۹:۱۷ واگذار کرد. در راند دوم شاهد بازی تقریبا یکسانی بودیم که با نتیجه ۷:۸ وارد نیمه دوم بازی شد. ولی در نیمه‌دوم بازی تیم FaZe Clan مجال طولانی‌تر شدن بازی فینال را به تیم NiP نداد و راند دوم را با نتیجه ۱۶:۱۲ به پایان رساند و به‌عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت.

نیکولا کواچ ۲۲ ساله که بیشتر با نام مستعار NiKo شناخته می‌شود با به دست آوردن ۴۶ فرگ در بازی فینال و ثبت عدد ۱.۳۳ به‌عنوان Rating کلیش در طول تورنمنت BLAST Pro Series: Copenhagen 2019 توانست عنوان باارزش‌ترین بازیکن تورنمنت (MVP) را از آن خود کند. این ششمین مدال MVP است که NiKo در بازه زمانی فعالیتش در بخش حرفه‌ای بازی کانتر استرایک کسب کرده است.

با پایان مسابقات BLAST Pro Series علاقه‌مندان به مسابقات کانتر استرایک می‌توانند از روز پنج‌شنبه مسابقات IEM Beijing را که با حضور شش تیم مطرح بازی پیگیری خواهد شد، دنبال کنند.

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولFaZe Clan۱۲۵ هزار دلار
دومNinjas in Pyjamas۵۰ هزار دلار
سومNatus Vincere۲۵ هزار دلار
چهارمAstralis۱۵ هزار دلار
پنجمTeam Liquid۱۰ هزار دلار
ششمCloud9۵ هزار دلار


منبع hltv زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده