نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

بازیکنان سابق تیم لیکوئید رشته Dota 2 در کنار هم باقی خواهند ماند

کروکی تایید کرد که بازیکنان سابق Team Liquid در فصل جاری در کنار هم باقی می‌مانند و پیش از آغاز مرحله‌ی مقدماتی مسابقات WePlay! Bukovel Minor شاهد معرفی سازمان تازه‌ی آن‌ها خواهیم بود.

کورو “KuroKy” تخاصمی به‌منظور تجدید قوا و تصمیم‌گیری در خصوص آینده، از شرکت در مرحله‌ی مقدماتی نخستین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit این فصل بازی Dota 2 صرف‌نظر کرد. اما پس از قهرمانی تیم TNC Predator در مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹، کاپیتان افسانه‌ای سابق تیم لیکوئید تایید کرد که آن‌ها پیش از آغاز مرحله‌ی مقدماتی مسابقات WePlay! Bukovel Minor از حرکت بعدی‌شان رونمایی می‌کنند. کروکی با انتشار یک توییت تازه در این‌باره اظهار داشت:

ما پیش از شروع مرحله‌ی مقدماتیِ دومین رویدادهای ماینور و میجور این فصل، از سازمان جدیدمان رونمایی می‌کنیم و ترکیب تیم نیز به‌مانند قبل است. از شکیبایی شما سپاسگزارم.

Team Liquid

ترکیب سابق Team Liquid پس از بازی‌های بی‌نظیری که در براکت پایینی مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 9 به‌نمایش گذاشت، به فینال مسابقات راه یافت و در مصاف با تیم OG با نتیجه‌ی ۱-۳ شکست خورد. به‌دنبال پایان مسابقات اینترنشنال ۹، ترکیب سابق تیم لیکوئید که از کورو “KuroKy” تخاصمی، مارون “GH” مرهج، آیوِن بوریسلاوف “MinD_ContRoL” آیوانف، عامر “-Miracle” البرقاوی و علیوی “w33” عمر تشکیل شده بود، راهش را از سازمان جدا کرد تا زیر سایه‌ی سازمان دیگری در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به رقابت بپردازد. ویکتور “Nazgul” گوسنز، یکی از مدیرعامل‌های تیم لیکوئید پیش از این اذعان داشت:

پس از پایان تورنمنت سالانه‌ی اینترنشنال ۹ جلسه‌ای برای گفتگو درباره‌ی آینده‌ی کاری‌مان با کروکی و محمد برگزار کردم. متاسفانه، آن‌ها گفتند که می‌خواهند در سال جاری آرزوها و جاه‌طلبی‌های‌شان را دنبال کنند و سازمان خودشان را بنا کنند.

کروکی در پست تازه‌ی خود، «در کنار هم ماندن بازیکنان سابق تیم لیکوئید» را تایید کرده و قول انتشار اطلاعات بیشتر، پیش از مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای دارای امتیاز DPC این فصل را داده است که از تاریخ ۱۰ آذر (۱ دسامبر) آغاز می‌شود. بدون شک ترکیب این تیم باز هم می‌تواند در منطقه‌ی اروپا نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده