نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

مسابقات DreamLeague Season 13 دومین رویداد میجور فصل 20-2019 بازی Dota 2 خواهد بود

تورنمنت DreamLeague Season 13 به‌عنوان دومین رویداد میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 معرفی شد.

مطابق تازه‌ترین اخبار مسابقات، سازمان DreamHack تایید کرد که مسابقات DreamLeague Season 13 دومین رویداد میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 خواهد بود. فصل سیزدهم DreamLeague بسیار زودتر از آنچه بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند، برگزار می‌شود و به‌این‌ترتیب فاصله‌ی حدوداً شش ماهه‌ی بین رویدادها در سال گذشته را به‌شکل چشم‌گیری کاهش می‌دهد. دومین رویداد میجور این فصل در بازه‌ی زمانی ۲۸ دی تا ۶ بهمن (۱۸ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰) در لایپزیگ، یکی از شهرهای بزرگ آلمان برگزار خواهد شد. این تورنمنت دارای یک مرحله‌ی مقدماتی است که پشت درهای بسته پیگیری می‌شود، اما می‌توان از طریق کانال‌های DreamLeague در توییچ به‌تماشای آن‌ها نشست. پس از آن برگزارکنندگان تورنمنت و کمپانی ولو درهای مرکز Leipziger Messe را برای بینندگان دارای بلیط باز می‌کنند تا در تاریخ ۴ تا ۶ بهمن (۲۴ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰) دیدارهای مرحله‌ی اصلی را از نزدیک تماشا کنند. سازمان DreamHack با انتشار یک توییت تازه در این‌باره گفت:

به مسابقات DreamLeague Season 13: The Leipzig Major خوش‌آمدید! این تورنمنت در بازه‌ی زمانی ۲۴ تا ۲۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۰ در شهر لایپزیگ برگزار می‌شود.

این اطلاعیه در طول مسابقات DreamLeague Season 12 که در آن شاهد فتح جام توسط تیم Alliance بودیم، اعلام شد. بااین‌حال از آن‌جایی‌که فصل سیزدهم این مسابقات لقب دومین میجور فصل جاری را یدک می‌کشد، رویداد به‌مراتب بزرگ‌تری را شاهد خواهیم بود. مرحله‌ی مقدماتی این تورنمنت در تاریخ ۱۰ تا ۱۵ آذر (۱ تا ۶ دسامبر) برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های راه‌یافته به دومین رویدادهای ماینور و میجور را مشخص می‌کند.

تورنمنت DreamLeague Season 13 پس از مسابقات WePlay! Bukovel Minor پیگیری خواهد شد. درست مثل سایر رویدادهای اصلی این فصل، برنده‌ی خوش‌شانس این رویداد ماینور مستقیماً به رویداد میجور پس از آن راه خواهد یافت. مسابقات Dota Summit 11 اولین رویداد ماینور این فصل است که از تاریخ ۱۶ آبان (۷ نوامبر) رسماً کارش را آغاز می‌کند و نخستین امتیازهای DPC را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از فصل سیزدهم مسابقات دریم‌لیگ نظیر مبلغ بلیط می‌توانید به وب‌سایت رسمی DreamHack Major مراجعه کنید. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده