// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

تاریخ انتشار بازی Doctor Who: The Edge of Time مشخص شد

استودیو Maze Theory ،PlayStack و BBC تاریخ انتشار بازی Doctor Who: The Edge of Time را برای هدست‌های واقعیت مجازی مشخص کردند.

استودیو Maze Theory ،PlayStack و BBC برای اولین‌بار در ماه می، بازی واقعیت مجازی Doctor Who: The Edge of Time را که براساس سریال انگلیسی Doctor Who ساخته شده بود معرفی کردند. چندی پیش تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد که تعامل کاراکتر را با جهان بازی نشان می‌داد و استودیو Maze Theory اعلام کرد که تا انتهای سپتامبر، این بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت اما این تاریخ انتشار نیز به تأخیر افتاد. امروز این سه استودیو اعلام کردند که بازی واقعیت مجازی Doctor Who: The Edge of Time برای اکثر هدست‌های واقعیت مجازی در تاریخ ۲۱ آبان ماه عرضه خواهد شد.

بازی Doctor Who: The Edge of Time دکتر Jodie Whittaker را دربرابر Weeping Angelsها قرار می‌دهد و محتویات زیادی از سریال در این بازی حضور خواهد داشت. همچنین سازنده‌ی بازی روی مجهز بودن بازیکن به Sonic Screwdriver و استفاده از آن برای حل معماها، تکمیل اهداف دیگر و حتی خلبانی Dalek shell تاکید می‌کند. داستان این بازی توسط گوین کولینسون (Gavin Collinson) که جزو نویسندگان ماهر رمان‌های Doctor Who است نوشته شده است و به نظر می‌رسد که این بازی برای طرفداران سریال نیز بسیار سرگرم کننده باشد. این بازی نیز مانند بیشتر بازی‌های مجازی تجربه‌ای نسبتا کوتاه خواهد بود.

بازی واقعیت مجازی Doctor Who: The Edge of Time در تاریخ ۲۱ آبان ماه برای HTC Vive ،HTC Vive Cosmos ،Oculus Quest ،Oculus Rift و PlayStation VR عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده