نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

سازمان !WePlay دومین ماینور DPC فصل 2020-2019 دوتا 2 را میزبانی می‌کند

لباس‌های زمستانی خودتان را برای رفتن به پیست اسکی بوکاول و تماشای بازی‌های دومین رویداد ماینور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 آماده کنید.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سازمان اوکراینی !WePlay میزبان دومین رویداد ماینور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 خواهد بود. سازمان وی‌پلی تابه‌حال رویدادهای آنلاین بسیاری را میزبانی کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به سری مسابقات Tug of War و Madness اشاره کرد، اما این نخستین رویداد شرکت ولو است که به‌وسیله‌ی این سازمان برگزار می‌شود. مسابقات Bukovel Minor سومین رویداد دارای امتیاز DPC این فصل پس از مسابقات Summit 11 Minor و MDL Chengdu Major خواهد بود، ولی تا به این لحظه سخنی از سازمان برگزارکننده‌ی دومین رویداد میجور به‌میان نیامده است. این تورنمنت در بوکاول که بزرگ‌ترین پیست اسکی در اروپای شرقی به‌حساب می‌آید، برگزار خواهد شد. سازمان وی‌پلی با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

حالا به‌طور رسمی اعلام می‌کنیم! بفرمایید: مسابقات WePlay! Bukovel Minor 2020 دومین ماینور این فصل و اولین رویداد دارای امتیاز Dota Pro Circuit بازی Dota 2 که به‌وسیله‌ی سازمان WePlay! Esports برگزار می‌شود، خواهد بود. مرحله‌ی مقدماتی این رویداد در بازه‌ی زمانی ۵ تا ۶ دسامبر و مرحله‌ی اصلی آن در تاریخ ۹ تا ۱۲ ژانویه ۲۰۲۰ پیگیری خواهد شد.

باتوجه‌به قوانین تازه‌ی ولو برای Dota Pro Circuit فصل ۲۰-۲۰۱۹، مرحله‌ی مقدماتی رویدادهای ماینور و میجور به‌صورت مشترک برگزار می‌شوند. تیم‌های برتر فاز دوم مرحله‌ی مقدماتی که موفق به صعود به رویداد میجور نمی‌شوند، بلافاصله به فاز سوم مرحله مقدماتی راه می‌یابند تا شانس خود را برای راه‌یابی به رویداد ماینور امتحان کنند. پانزده تیم ازطریق شرکت در مرحله‌ی مقدماتی جواز حضور در رویداد میجور را پیدا می‌کنند و برنده‌ی رویداد ماینور نیز مستقیماً به میجور راه پیدا می‌کند.

سازمان وی‌پلی از قالب برگزاری مسابقات Bukovel Minor نیز رونمایی کرده است. در مرحله‌ی گروهی ابتدا هشت تیم راه‌یافته به دو گروه متشکل از چهار تیم تقسیم می‌شوند و در گروه‌هایشان به‌شکل دو حذفی به رقابت می‌پردازند. پس از پایان این مرحله، دو تیم برتر هر گروه به مرحله‌ی اصلی صعود می‌کنند و در براکتی دو حذفی به مصاف هم می‌روند. نحوه‌ی برگزاری تمام دیدارهای این مرحله منهای «دیدار فینال» که Best-of-Five است، به‌شکل Best-of-Three خواهد بود. مرحله‌ی مقدماتی این رویداد در تاریخ ۱۴ تا ۱۵ آذر (۵ تا ۶ دسامبر) و مرحله‌ی اصلی آن در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ دی (۹ تا ۱۲ ژانویه ۲۰۲۰) پیگیری می‌شود.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده