نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

ترکیب نهایی تیم Alliance رشته Dota 2 اعلام شد

تیم الاینس ترکیب تازه‌ی خود را پس از امضای قرارداد با دو بازیکن سوئدی پیشین اعلام کرد تا رقابت‌های Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را از دست ندهد.

هفته‌ی گذشته الاینس از جدایی بازیکنان قبلی‌شان از سازمان و تشکیل یک تیم تازه برای رقابت در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 خبر داد که باعث شگفتی هواداران شد. با توجه به اینکه مسابقات The International 10 در کشور سوئد برگزار می‌شود، سازمان سوئدی Alliance نمی‌خواست که فصل تازه را بدون داشتن تیم پشت سر بگذارد و امیدشان برای راه‌یابی به بزرگ‌ترین رویداد سالانه‌ی بازی را از دست بدهد. حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سازمان الاینس پس از امضای قرارداد با دو بازیکن پیشین و سه بازیکن تازه به استقبال فصل تازه رفته است و بر‌این‌اساس با انتشار توییتی در این‌باره گفت:

یک ماجراجویی تازه آغاز شده است. ما بسیار مفتخریم که به سه بازیکن تازه و دو عضو قبلی‌مان برای پیوستن به خانواده‌ی الاینس خوش‌آمد بگوییم. ترکیب تازه‌ی تیم الاینس به این شکل است: Nikobaby ،Limmp ،33 ،Handsken و Fata. بیایید جانانه به تشویق ترکیب جدیدمان بپردازیم.

یک ماجراجویی تازه در انتظار الاینس است؛ زیرا این تیم پیش از مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور فصل که در تاریخ ۱۳ مهرماه (۵ اکتبر) برگزار می‌شود، آدریان "Fata" ترینکس را به ترکیب اضافه کرده است. ترکیب تازه‌ی Alliance را می‌توان روی کاغذ یک ترکیب برنده دانست. این تیم دارای سه بازیکن راه‌یافته به مسابقات اینترنشنال ۹ است و لاینس "Limmp" بلومدین و سایمن "Handsken" هاگ که در سال ۲۰۱۶ زیر پرچم این تیم سابقه‌ی بازی در کنار هم را دارند، ترکیب آن‌ها را تشکیل می‌دهند.

تغییر پست آدریان "Fata" ترینکس به پست ۵ را می‌توان جالب‌ترین تغییری دانست که در ترکیب الاینس شاهد آن هستیم؛ چرا که او بیشتر نقش بازیکن Core را بر عهده داشت. این تیم پیش از این دعوت به مرحله‌ی مقدماتی منطقه‌ی اروپا نخستین رویدادهای ماینور و میجور را پذیرفته است و به‌زودی می‌توانیم شاهد عملکرد آن‌ها در رقابت‌ها باشیم. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  

 


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده