نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

بازیکنان Alliance راه خود را از این سازمان جدا کردند

سازمان الاینس با یک ترکیب کاملاً تازه به استقبال Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 می‌رود و به این منظور با تمام بازیکنان فعلی تیم خداحافظی می‌کند.

ترکیب اینترنشنال ۹ تیم الاینس پس از تشکیل پیش از مرحله‌ی مقدماتی مسابقات The International 8 و پشت سر گذاشتن تمام پستی‌ها و بلندی‌های فصل گذشته، به مرور جای خود را در قلب بسیاری از طرفداران باز کرد. اما همه‌ی موارد خوب به پایان می‌رسند و سازمان پرآوازه‌ی سوئدی Alliance پیش از آغاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 راهش را از بازیکنان تیم جدا می‌کند. این سازمان با انتشار توییتی در این‌باره اذعان داشت:

امروز ما از بازیکنان خود برای دو سال فوق‌العاده‌ای که در کنارمان بودند، تشکر می‌کنیم و برای همه‌ی آن‌ها بهترین‌ها را برای ماجراجویی بعدی‌شان آرزو می‌کنیم. درحال‌حاضر باید این فصلِ الاینس پایان یابد تا شاهد آغاز فصل دیگری باشیم.

به‌نظر می‌رسد که بازیکنان این تیم برای فصل تازه در کنار هم باقی می‌مانند، اما زیر پرچم سازمان دیگری به رقابت خواهند پرداخت. سازمان الاینس با انتشار بیانیه‌ای در خصوص خروج بازیکنان فعلی Alliance از این تیم و شروع فصل تازه با ترکیبی دیگر اظهار داشت:

ما امروز اطلاعیه‌ی دشواری برای انتشار داریم. ما تلاش بسیاری کردیم تا بتوانیم چنین خبری را اعلام نکنیم، اما گاهی اوقات کارها به شکلی که شما می‌خواهید پیش نمی‌روند. امروز ما اعلام می‌کنیم که Micke ،Insania ،Boxi ،Taiga و Qojqva خانواده‌ی ما را برای پیوستن به یک سازمان دیگر و شرکت در رقابت‌های فصل آتی DPC ترک خواهند کرد. این بازیکنان صراحتاً تمایل خود را برای تجربه‌ی یک محیط تازه بیان کرده‌اند و ما نیز پس از بحث‌وگفتگوهای طولانی، تصمیم گرفتیم که متقابلاً راه‌مان را از آن‌ها جدا کنیم و به آن‌ها اجازه‌ی انجام این کار را بدهیم.

با اینکه این بازیکنان از تیم خارج می‌شوند، اما سازمان الاینس تصمیم دارد که همچنان در عرصه‌ی رقابت‌های بازی Dota 2 باقی بماند و با ترکیبی تازه به استقبال فصل آتی برود. این سازمان در این‌باره گفت:

مسابقات The International 10 در استکهلم واقع در سوئد برگزار خواهد شد. با خروج بازیکنان فعلی از تیم، هدف ما برای حضور در مرحله‌ی اصلی مسابقات اینترنشنال بعدی بدون تغییر باقی مانده است. ما متعهد می‌شویم که برای دستیابی به هدف‌مان یک ترکیب در سطح جهانی تشکیل دهیم و برای نشان دادن موارد تازه به طرفداران روبه‌جلو حرکت کنیم.

پس از ناکامی در راه‌یابی به مسابقات اینترنشنال ۷ و اینترنشنال ۸، مسابقات The International 9 اولین رویداد اینترنشنالی بود که سازمان سوئدی الاینس موفق به حضور در آن شد. تیم Alliance با ایستادن در رده‌ی یازدهم رنکینگ DPC فصل گذشته جواز حضور در مسابقات اینترنشنال ۹ را به دست آورد و در این رویداد سالانه نیز در جایگاه سیزدهم-شانزدهم قرار گرفت. تیم‌ها تنها دو روز دیگر فرصت دارند تا برای شرکت در مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور این فصل که به‌صورت مشترک برگزار می‌شود، ثبت نام کنند. درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا سازمان الاینس در فرصت باقیمانده فهرست بازیکنان خود را اعلام می‌کند یا برنامه‌ای برای شرکت در اولین رویدادهای فصل ندارد. همچنین تاکنون خانه‌ی جدید اعضای سابق Alliance مشخص نشده است و برای شنیدن موارد بیشتر باید منتظر بمانیم. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده