// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

بازی Anthem در سرویس‌های EA Access و Origin Access قرار گرفت

الکترونیک آرتز و استودیو بایوویر اعلام کردند که بازی Anthem در دو سرویس EA Access و Origin Access قرار گرفته است.

براساس جدیدترین اخبار بازی، بازی شوتر آنلاین و نقش آفرینی Anthem، توسط استودیو Bioware و شرکت Electronic Arts در دو سرویس Origin Access و EA Access قرار گرفت و اعضای این دو سرویس می‌توانند به بازی دسترسی داشته باشند. پیش‌تر و در ابتدای سال جاری میلادی بود که بازی Anthem منتشر شد، اما نتوانست آن‌طور که از آن انتظار می‌رفت ظاهر شود؛ چراکه علاوه‌بر یک شروع بد، از پشتیبانی خوبی نیز بهره‌مند نبود. البته گفته شده است که استودیو بایوویر برنامه‌ای ۷ ساله برای پشتیبانی از بازی و توسعه و بهبود آن در دست اقدام دارد.

Origin Access Premire

این بازی در حال حاضر در رویداد فصلی Cataclysm به‌سر می‌برد و قرار است به‌زودی به اتمام برسد. در این رویداد آیتم‌های ظاهری و لوت‌های ویژه‌ای برای به‌دست آوردن در نظر گرفته شده است. هنگامی که بازی منتشر شد، نسخه‌ی The Legion of Dawn آن برای کسانی که عضو سرویس Origin Access Premier بودند در دسترس قرار گرفت. اعضای این سرویس می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار یا سالیانه ۹۹.۹۹ دلار، به تمامی بازی‌های پی‌ سی منتشر شده توسط الکترونیک آرتز، در همان روز انتشار دسترسی کامل داشته باشند.

آن دسته از افرادی هم که به سرویس استاندارد Origin Access دسترسی دارند و همچنین اعضای سرویس‌ EA Access (کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) در این لحظه به نسخه‌ی استاندارد بازی Anthem دسترسی دارند و می‌توانند آن را دریافت کنند. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ ماهیانه ۴.۹۹ دلار یا سالیانه ۲۹.۹۹ دلار در یکی از این دو سرویس عضو شوند و علاوه‌بر دسترسی به یک‌سری بازی منتشر شده توسط الکترونیک آرتز، به‌مدت ۱۰ ساعت به بازی‌هایی که به‌تازگی توسط این ناشر بزرگ منتشر شده است هم دسترسی داشته باشند.

EA Access

شرکت الکترونیک آرتز خبر از بازی‌هایی داده است که قرار است برای سرویس‌های Origin Access Premier و Origin Access در ماه جاری میلادی در دسترس قرار بگیرند. اعضای سرویس Origin Access Premier می‌توانند به بازی‌های Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville و FIFA 2020 دسترسی داشته باشند و اعضای هردوی این سرویس‌ها هم امکان دریافت بازی‌های Park Baseball 20 ،Vambrace: Cold Soul ،The Escapists 2 ،Yooka-Laylee و Ultimate Chicken Horse را خواهند داشت.

بازی Anthem در بررسی زومجی نمره ضعیف ۵.۵ را کسب کرده است و تقریبا شروع شکست‌خورده‌ای را تجربه کرد؛ شکستی که در مقاله‌ای در زومجی دلایل آن را بررسی کردیم. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که کارگردان Anthem از زمان‌بر بودن حل مشکلات آن خبر داده است.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده