نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸

بسته بندی بازی Football Manager 2020 از مواد بازیافتی تولید شده است

طبق ادعای سازنده بازی Football Manager 2020، قرار است در تولید بسته‌بندی‌های این نسخه از بازی از مواد بازیافتی استفاده شود.

چیزی تا زمان عرضه نسخه جدید شبیه ساز مربیگری Football Manager باقی‌نمانده است. طرفداران این بخش از بازی پرطرفدار فوتبال هرساله منتظر تجربه نسخه‌های جدید این مجموعه هستند تا خود را این بار به دور از هیاهوی داخل زمین مسابقه، در نقش مربی محک بزنند. طبق برنامه‌ریزی‌ها بازی Football Manager 2020 قرار است تا دو ماه آینده برای پلتفرم پی سی روانه بازار شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Sports Interactive، سازنده بازی، به‌صورت رسمی اعلام کرد که برای اولین بار در صنعت بازی‌های ویدیویی، بازی فوتبال Football Manager 2020 قرار است از مواد بازیافتی در بسته بندی خود بهره ببرد.

مایلز جیکوبسن، مدیر استودیوی Sports Interactive، ضمن تاکید بر تغییرات آب و هوا، اعلام کرد که مواد استفاده شده در بسته‌بندی بازی Football Manager 2020 از مواد بازیافتی تشکیل شده‌اند. علاوه‌بر این، جالب است بدانید طرح و نوشته‌‌های روی بسته‌بندی بازی نیز همگی به‌وسیله جوهرهای گیاهی چاپ شده‌اند.

یکی از نکات مثبتی که این راه‌حل جدید ایجاد می‌کند این است که برای حمل و نقل این بسته‌بندی‌ها به سوخت کمتری نسبت به روش معمول احتیاج است.

در ادامه جیکوبسن توضیح می‌دهد که این روش نه‌تنها هزینه‌های ساخت را کاهش نمی‌دهد، بلکه باعث افزایش ۳۰ درصدی آن نیز خواهد شد. در همین رابطه او تاکید می‌کند که:

برای ما افزایش هزینه‌‌ها اهمیت زیادی ندارد؛ چراکه مسائل بسیار مهم‌تری در میان است.

طبق محاسبات صورت گرفته، به‌نظر می‌رسد استفاده از راه‌حل جدید باعث ذخیره نزدیک‌به ۲۰ تن پلاستیک خواهد شد. جیکوبسن توضیح می‌دهد:

باتوجه به اینکه بازی Football Manager 2020 بزرگ‌ترین بازی دنیا نیست، حال تصور کنید اگر دیگر شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی، فیلم‌سازی و استودیوهای موسیقی از این روش جدید استفاده کنند، تا چه میزان پلاستیک ذخیره خواهد شد.

باتوجه به اینکه خرید دیجیتالی بازی از این نظر بهترین گزینه برای کاربران است، اما راه‌حل جدید برای افرادی که تمایل به خرید نسخه‌های فیزیکی محصولات دارند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

حال باید دید این روش در آینده چه بازخوردهایی خواهد داشت و می‌تواند راه‌حل مناسبی برای روش‌‌های سنتی باشد یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده