نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

تریلر معرفی بازی Football Manager 2020 منتشر شد

در فاصله کمتر از دو ماه مانده به انتشار شبیه ساز مربیگری Football Manager 2020، تریلر معرفی این نسخه از مجموعه منتشر شده است. با زومجی و تماشای آن همراه باشید.

ورزش فوتبال در سراسر جهان یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها به حساب می‌آید؛ بر همین اساس همواره هرسال آثار مختلفی بر مبنای فوتبال برای علاقه‌مندان منتشر می‌شود. از مهم‌ترین و معروف‌ترین بازی‌ها می‌توان به دو شبیه‌ساز FIFA و PES اشاره کرد، اما نکته قابل توجه این است که هیچکدام از این دو بازی توجه زیاد و ویژه‌ای به بحث مربیگری و مباحث مدیریتی یک تیم نمی‌کنند و تمرکز اصلی خود را روی مسابقه فوتبال بنا نهاده‌اند. چند سالی است که بازی‌سازان این کمبود را مشاهده کرده‌اند و مجموعه Football Manager را برای کسانی که بیشتر به مباحث فنی و مربیگری علاقه دارند، عرضه کرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار بازی، تریلر معرفی نسخه جدید آن یعنی Football Manager 2020 منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در بازی می‌توانید خود را محک بزنید و به‌جای مربی اصلی، تیم مورد علاقه خود را مدیریت کنید که این دقیقا هدف بازی Football Manager است که بتوانید با اطلاعاتی که از تیم و بازیکنان خود در دست دارید، بهترین ترکیب ممکن را روانه مسابقات و در بازی پیشرفت کنید. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سری Football Manager برخلاف آثاری چون فیفا و PES،‌ برای همه افراد طراحی نشده است؛ چراکه حتی امکان دارد پس از مدتی کسالت‌آور نیز شود. لذت واقعی این بازی برای کسانی است که واقعا به شغل مربیگری و تیم‌داری علاقه‌مند هستند و به‌جای اینکه علاقه‌ای به کسب مهارت در بازی کردن داشته باشند، ساعت‌ها خود را درگیر تیم و مسائل مربوط به آن می‌کنند.

بازی Football Manager 2020 قرار است تا دو ماه آینده برای پلتفرم پی سی روانه بازار شود.

اگر شما هم از طرفداران مجموعه Football Manager هستید، لطفا نظرات خود راجع‌به این نسخه از بازی را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده